Gå til innhold

Trenger hjelp til et oppdrag!

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er grafisk designer, og har blit spurt av en kunde om å lage ny webside til dem. De driver med bl.a. web salg av sine produkter, så jeg trenger en som kan jobbe sammen med meg på dette prosjektet. Jeg skal lage design for siden, skaffe bilder, ordne dem, texter, og du skal sette dem sammen. Kunden ønsker oppdatere siden selv. Hvordan dette gjøres har jeg ikke peiling, så jeg trenger deg.

Jeg er fra Oslo. Vet ikke om det er viktig at du er fra området, men det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du søker vitterlig etter en å arbeide sammen med, og det passer som sagt før best i den kategorien der ditt «første forsøk» er. Det er ikke noe smart trekk å bare fortsette å opprette like tråder i den opprinnelige kategorien fordi den første ble flyttet.

Hvis du derimot spør om hjelp, noe innlegget ikke gir inntrykk av, må du spørre da! Her spør du om en person som kan hjelpe deg, ikke forumet generelt.

Lenke til kommentar

Istedenfor å rakke ned på Mr. Berg, som sikkert er en hyggelig kar, og bryte forumregler, kunne du heller skrevet litt mer i detalj om hva som kreves av personen som skal hjelpe deg.

Når skal dette skje? Hvor lang tid har man? Har du et design ferdig allerede? Hvor mye vil du betale en evt. makker på dette prosjektet? Etc.

Lenke til kommentar
Når skal dette skje? Hvor lang tid har man? Har du et design ferdig allerede? Hvor mye vil du betale en evt. makker på dette prosjektet? Etc.

Problemet er da bare at forumet ikke skal brukes som markedsplass, med unntak av det nyopprettede stillingsannonse-forumet.

Jeg ser ikke helt problemet med å bruke dette forumet for det det er lagd for. :)

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Vel, det er ikke veldig viktig å skrive alle detaljer her. De som finner noen interesse i dette kan kontakte meg på mail.

Som dere kan se, er jeg ny her, og har ikke helt forstått regler. Greit med kritikk, men ikke på en arogant måte.

Lenke til kommentar

Ingen som har sagt at oppdraget var uten betaling, men Mr. Berg nevnte at det ikke er lov å formidle tjenester av denne sorten via forumet, og jeg konkluderte med at du mest sannsynlig skulle betale.

Det var forsåvidt litt utenfor topic, og ikke noe å bry seg med :)

Anngående informasjon om oppdragets art i din første post. Det er greit som du sier, at man kan få mer info via mail om man ønsker det, men for din egen del er det lurt å inkludere så mye info som mulig med en gang. Litt mer fristende å svare på en "annonse" om man vet ca. hva man går til, og om det er økonomisk forsvarlig å delta.

Deretter kan man diskutere alle de kjedelige detaljene privat, uten at alle bryr seg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...