Naits_89 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 topic sier vell det meste!! eg lurer på hvordan eg kan klokke min intell p 4 ht prosessor 3,4 ghz den sitter i en dell dimenson 8400! lurer på hvordan eg kan klokke den litt opp!! har hørt at den kan klokkes en del!! takker for svar! Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 de hovedkortene som sitter i dell og andre ferdigmaskiner er lite overklokkingsvennlige. overklokkingsprogrammer finnes det mange av, men om de virker med dell'en din, vet jeg ikke. ta et google-søk for å finne programmer. du finner kansje noe ved et forumsøk også Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du kan så vidt jeg vet ikke klokke Dell Maskiner... Det du kan gjøre et å kjøpe et ny hovedkort som passer Cpu og Ram så kan du få den så langt den vil! Lenke til kommentar
smoke605 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Etter det jeg har hørt så er dell sine dataer låst for klokking. Hovedkort og bios altså Onkelen min har en dell og han fikk ikke til å klokke opp cpuen. Enig me tbend, kjøp nytt hovedkort Du får den jo ikke så langt du vil, men så langt cpuen tillater det:P Jeg vil jo helst at cpuen min skal takkle 10ghz, men det går jo ikke:P Endret 28. september 2005 av smoke605 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 BIOSen er låst. Det sier jo seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå