Gå til innhold

Trenger billig bassgitar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler deg å kjøpe en bass som er god å spille på for det første og deretter fikse den opp med litt dyrere elektronikk og mekanikk så fort du får penger i lomma.

Ellers kan jeg anbefale deg en Yamaha RBX 370A som er en veldig god allround bass til rundt 4000,-

Bassen er god å spille på samtidig som den har en ganske god lyd.

Bassen er også ganske lettspillt så den er vel perfekt som førstekjøp!

Finner den på Marios Musikk

Lykke til med letingen

Lenke til kommentar

Soundgear serien til Ibanez er helt kurrant. Veldig rask og smal hals, noe som gjør den meget lettspilt. (spesielt for de som er vant til gitar fra før..) Jeg har spilt en del på både Ibanez SR505 og Ibanez SRX 505TK, og digga begge to. Det er kjempe mye bass for pengene!!

Jeg har gitt opp å kjøpe musikkutstyr i norge.. Sjekk ut www.guitarbargains.com De kjører nesten samme prisene som music123 i USA, og de sender fra belgia.. Eneste minus er at online shopen ikke har browse funksjon, og du må søke på modell navn. Men det er verdt det for å spare noen høvdinger.

Lenke til kommentar
Mnja... Får se på det, men vet noen om musikklærere tar timer i basspilling? Musikklæreren min er knallgod på bass, og hvis han kan undervise meg en time eller to i uka, kan jeg kanskje også bli det.:) Bor bare hundre meter fra han òg.

akkurat det må du vel strengt tatt spørre han om. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...