Simkin Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg gjør det? har en 2.4ghz som skal til 2.8, og da er fint å slippe og justere det for hver oppstart.. anyone?? Endret 27. september 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 ingen som vet dette? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vet ikke jeg, men er det ikke bare og gjøre det i bios? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Vet ikke jeg, men er det ikke bare og gjøre det i bios? ikke med mitt hovedkort Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Gjør som det er beskrevet her og legg snarveien eller batchfila i "Startup"-mappa. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 ingen som vet dette? Det er ikke noe problem å lagre innstillingene i clockgen, les readme filen. Så finner du fort ut av hvordan det funker Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 ingen som vet dette? Det er ikke noe problem å lagre innstillingene i clockgen, les readme filen. Så finner du fort ut av hvordan det funker ja, å der står det att jeg skal starte clockgen i ghost mode?!? Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du kan bare skriv innstillingene dine i config fila? Slik [CG-NVNF4-IE] FSB=200 Så skriver du hvor mye du skal øke FSB lagrer dette i filen savefile.ini Når det er gjort skal det funke når du starter opp. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) hm, lagde en tekstfil, savefile.ini, lagra dette.. [CG-ICS952607] FSB=233.39 AGP=66 lagde en snarvei til savefile.ini, og la den i startup mappa.. men det prossesoren er fremdeles på 2.4ghz når jeg starter opp, ikke 2.8 så antar da att jeg har gjort det feil.. help? Endret 14. oktober 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har et lite spørsmål her... hvordan brukte du ClockGen... skjermen min blir bare svart når jeg bruker det... HJELP Lenke til kommentar
Bols Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 så antar da att jeg har gjort det feil.. Clockgen.exe ser ikke ut til å bry seg om min savefile.ini heller. Men da jeg fikk lastet ned den Nforce4-spesifikke versjonen, så løste det seg plutselig for min del. Ligger ikke ute på cpu-z-siten, men jeg fikk den fra http://www.techpowerup.com/articles/111/images/CG-NVNF4.zip Hvis det er et Nforce4-kort du har, er det jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå