[ReXoR] Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Noen som kan foreslå et STABILT Socket939-hovedkort som har; * 4 minnekanaler (og funker Stabilt med PC3200 Corsair minnebrikker) * S-ATA150utganger * AGP-port Trenger ikke så altformye dilldall. Harddisker har jeg i en annen PC, lydkort har jeg separat, gigabit ethernetkort har jeg separat.. Vil helst ikke ha et billigkort som fungerer som flaskehals for resten av systemet. Takker på forhånd for svar Edit: Vet ikke helt om AGP-kort har "gått av moten", men planlegger ikke å kjøpe et nytt grafikkort med det første - selv om det sannsynligvis ikke kommer til å bli så utrolig lenge til Endret 27. september 2005 av [ReXoR] Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hvis det holder med 4 S-ATA-kontakter, er dette kortet veldig bra. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 4 S-ATAkontakter holder i massevis! Interessant! Nesten love at first sight Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 broren min har det hoved kortet der det er ett bra kort. ikke noe spess dildal med det.. bare hatt det en 4-5 dager tho.. pcen har fortsatt ikke krasjett men systemmet er ikke stress testet da han kunn har 512 mb minne og ett FX 5200. Han har forøverig en Athlon 64 3200+ venice. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Blir nok dette kortet og en 3200+ Venice på meg óg Edit: Noen som vet hvilket chipset det trådløse kortet bruker? Broadcom/Atheros/Prism,etc Endret 27. september 2005 av [ReXoR] Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Trygt kjøp, har hatt det HK i nesten et år og det har vært stabilt som fjell hele tiden. Broadcom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå