colombo230 Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 hmmm....du får det til å virke så enkelt du. hehe. kan jo kjøpe den lite-on 40x til 487 kr. på ITbutikken da. men det er litt penger altså. dette er virkelig et moralsk dilemma. jeg har nettop kjøpt en mp3 spiller som spiller mini-cder og jeg må jo for **** meg brenne en cd så jeg får hørt på den! hmmm....skulle visst om alle cd-rommer har en sånn strikk altså...har dem det? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 17:46, colombo230 skrev:Ja, men det er jo penger det også da? Tenkte jeg heller skulle gi litt til Kirkens Nødhjelp jeg. Synes de barna i det sørlige Afrika har mer behov for mat enn jeg har for en ny brenner. Da er det best å fikse den selv synes jeg, hvis det er mulig. Mmmm. Det var jo snilt da :smile: Hyggelig at du tenker på slikt da. Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 takk skal du ha. det virker som det er en ganske omfattende bruk og kast mentalitet hos noen av medlemmene på dette fora som jeg ikke kan gå god for, så jeg håper dette ihvertfall får noen til å heve i hvertfall ett øyebryn og tenke gjennom sitt forbruk. faktisk så kan du hjelpe barna i afrika ved å si meg om alle cd-rommer har en strikk. hehe, sånn har jeg ikke tenkt før, men det er faktisk en realitet nå. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Bruk et skrujern til å fjerne all ostepoppen som har satt seg fast inni der =) heh... neida... men er du virkelig keen på å brenne av 500 kr fordi cdromen din bråker litt mer enn før ? Lenke til kommentar
house Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 samma om den ser og høres herpa ut, det viktigste er jo at den funker... så hvis det gjør, hva er da problemet? Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Hoho! Bråker litt mer enn før !?!? Det er på det nivået at det overdøver mp3ene jeg spiller i normalt volum (og jeg er ikke dævhørt!). Den funker heller ikke. Da er vel det meste sagt. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 At kirkens nødhjelp må ta til takke med en defekt cd-brenner istede for 500 kr? [ Denne Melding var redigert av: Kong_Tom på 2002-08-17 01:03 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 hmm, nei, alle cd-rommer har ikke en sånn strikk, men om cd-rommen din begynner å bli "seigere" til å åpne/lukke skuffen kan det tyde på at du har en sliten strikk i den, men ja, det kan seff vere en slitem motor, eller et ødelagt drev.. ps: om du har strikk i din så er den mest sansynelig på OVERSIDEN, så det hjelper lite å se under.. jeg kan ikke garantere at du har strikk i din cd-rom, men det kan virke sånn, jeg håper du får den i stand.. :smile: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-16 23:26, colombo230 skrev:takk skal du ha. det virker som det er en ganske omfattende bruk og kast mentalitet hos noen av medlemmene på dette fora som jeg ikke kan gå god for, så jeg håper dette ihvertfall får noen til å heve i hvertfall ett øyebryn og tenke gjennom sitt forbruk. faktisk så kan du hjelpe barna i afrika ved å si meg om alle cd-rommer har en strikk. hehe, sånn har jeg ikke tenkt før, men det er faktisk en realitet nå. det skal jeg si meg helt enig i, men det virker for meg som om du ikke har mye valg Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 jammen det er umulig å åpne cd-rommen min fra oversiden. ingen skruer, ingenting....kun på undersiden det er skruer... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 fjern alt som heter metall Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 er du seriøs nå, eller bare drar du en spansk en? Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 det er en slags "lås" på enkelte, jeg slet i nesten 30min får å få opp min, det kan hende at du må ha skuffen åpen for å få den opp. det er helt normalt at det ikke er skruer på toppen. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 særiøst, ta vekk alt og prøv går det til ******* er det jo lett å kildesortere den etterpå Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 nei, han er seriøs, du må fjerne toppdekslet, og da er jo nesten alt av metall bortet.. :wink: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 ehhhm, ikke hør på Torstein.. ta det rolig og pent, det skal nok gå bra da.. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 hehe, jaja du kan jo modde den i stykker å henge den på veggen til pynte når den er hærpa... jeg vil tatt den fra hverandre, og fikk den en karamell, så hadde jeg iallefall gjort et forsøk.. Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 30 min. ja. det var lang tid. jeg så ingen lås som du så fint kaller det på min cd-rom altså. bør vel ta en ekstra kikk, kan det være en skyvemekanisme på min tror du? Slik at den ser helt tett ut, men man kan dra dekselet av, hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 ta et brekkjern og bend det av.. da ser du festeanordningen til slutt, og er den inntakt så får du den sammen igjen Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 ja det kan du, som regel henger front-dekslet og topp-platen sammen, prøv å ta av fronten først.. (det er her du murligens på ha skuffen åpen for å få av front-dekslet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg