Same- Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg begynnte i høst på vgs. Men etter den første måneden på skolen begynnte jeg å lure på om jeg hadde valg riktig linje. Så etter litt prat med rådgiver fikk jeg lov til og være med en annen skole et par dager. Flott flott. Men saken er, at etter to dager på denne andre skolen så har jeg ikke peiling om jeg skal bytte eller ikke! Det er liksom ting som gjør at jeg har lyst til å gå både her og der! Så det jeg lurer på, er om noen kanskje har vært i en liknende situasjon en gang, og kan si hvordan de løste det. Hvordan i huleste skal jeg avgjøre hvilken skole jeg vil gå på? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Velg det som du trives best meg. Stol på magefølelsen! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Viss et bytte av skole kutter reise tiden så absolutt... Men det kommer veldig an på, f.eks lærere, hvordan undervisningen blir gjennomført osv osv osv.. Gå for det magefølelsen sier du EDIT: Jeg så ikke på det overnevnte har skrevet... :!: Endret 27. september 2005 av chills Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det er liksom ting som gjør at jeg har lyst til å gå både her og der! Åssen ting da? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Det er liksom ting som gjør at jeg har lyst til å gå både her og der! Åssen ting da? Studiekompetanse jeg får når jeg går ut av skolen, skolevei, folka i de forskjellige klassene, hvor jeg vil like meg best både fagmessig og ellers osv osv, Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Feilpostet, dette forumet passer bedre: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=241 raportert. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Feilpostet, flyttet fra OT-baren Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Som sagt tidligere i tråden, gå etter magefølelsen. Og skulle du om en stund innse at du valgte feil, ja da tar du og bytter skole/linje neste år. Er ikke verre enn det gutten min Edit: Ble endel leifer ja, trøtt som fanden selv Endret 28. september 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå