Poor Leno Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Link til en VG side Alt skjedde i ly av store høyttalerkasser, og seansen var over i løpet av et par minutter. En middelaldrende mann utførte behandlingen. Den healeren er bestefaren til bestevennn min! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ooooooooo kan jeg ta på deg?.... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Å FY FAEN!"#!" He'z like baby jezuz and holy cow in once jar. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Passer vel bedre i "er du\kjenner du en kjendis ?" ... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Bestefaren til kompisen min er vel ikke akkurat en kjendis, men.. Endret 27. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Link til en VG side Alt skjedde i ly av store høyttalerkasser, og seansen var over i løpet av et par minutter. En middelaldrende mann utførte behandlingen. Den healeren er bestefaren til bestevennn min! OMFG! du er skikkelig heldig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Leste "Dealer" jeg Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Leste "Dealer" jeg Hmm. Det greide visst jeg òg. Lenke til kommentar
SiQux Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Link til en VG side Alt skjedde i ly av store høyttalerkasser, og seansen var over i løpet av et par minutter. En middelaldrende mann utførte behandlingen. Den healeren er bestefaren til bestevennn min! bestevennen til Leno er meg... og bestefaren hans er bestefaren min ... lol... jaja.. bestefar eier. Endret 9. oktober 2005 av SiQux Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 bestevennen til Leno er meg... og bestefaren hans er bestefaren min ... lol... jaja.. bestefar eier. Bestefaren din tar på en små feminin mann.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Faren til moren til sønnen til bestefaren til en som har sett Ari Behn til lillebroren til faren jobber på Statoil. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 En kamerat av meg er 3mening til broren til Ari Behn :p Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Farfaren min har møtt Winston Churchill Ei venninne av meg er barnebarnet til Håkon Lie Jeg er etterkommer av Johan Sverdrup Morfaren min var direktør elns i Noblekomiteen Ser ut som jeg blir politiker jah Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ser ikke helt poenget med denne tråden. PM meg gjerne hvis dere mener den har noe for seg. ##Stenges## Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg