stolheisen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei!! Er det noen som vet hva som er feil med dataen min. Når jeg har spilt en stund får plutselig ikke skjermen kontakt med dataen. Det står på skjermen at det er "no singnal". Jeg aner ikke hva som er feil, men er det noen som vet det? Takker mye for svar! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Prøv andre skjermkortdrivere. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Får nøyaktig samme feil. Er nødt til å restarte datan å greier. Spilte Wolfenstein ET og etter 10 min. blir alt svart. Noen med svar og veiledning? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Ja som efikkan sa du må opptatereskjermkortet ditt!! det er det som er problemet!! tipper jeg !! ;P måtte gjøre en gang jeg også! Så få taki ny kjermkort driver å installer den !! ;P da skal det funke fint skal du se! Lenke til kommentar
stolheisen Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ok! Skal brøve det!! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Og for meg som ikke har så peiling på dette, hvordan gjør jeg det`? Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvilket skjermkort har du ? Lenke til kommentar
Gforce Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Nyeste driver til Nivida Skjermkort Her: http://download.nvidia.com/Windows/78.01/7...nglish_whql.exe Slett gamle drivere ved å gå inn i Kontrolpanel / Legg til fjern programmer / og velg å slett Nvidia Driver før du instalerer nye drivere. Endret 28. september 2005 av Gforce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå