chris Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Har du sett Woodstock DVD`en? Har du sett denne filmen fra 1970. Det er som flere sikkert vet en slags dokumentar film rundt den legendariske Woodstock festivalen i New York i 1969. På DVD`en er det fikset på lyd og bilde, og det er lagt til hele 40 min med klipp sim ikke er blitt vist før. Jeg gikk til innkjøp av denne DVD`en i går. Dette er en vanvittig kul film. Det viser virkelig hvor utrolig bra det måtte vært der. Her snakker vi om en festival som tok fullstendig overhånd, og hvor det var hele 1,5 mil unge mennesker hvorav det var ventet 200 000 tusen. Går nesten ikke ann på tenke seg engang. Jeg skulle bare vært Hippie på slutten av 60-tallet. Jentene var så vanvittig kule på 60-tallet også. Just let go! Denne DVD`en anbefales veldig. La meg også si dette er skikkelig musikk, det er musikk det. Flere som har noe å si og denne DVD`en? Endret 27. september 2005 av chris Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 DONT WORRY,ITS NOT POISON! ITS JUST BAD ACID! hehehhehe... så noe av den hos brodern...men var så ute selv at jeg sovna og hadde mareritt om bad trips på festival Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har denne DVD'en. Fantastisk dokumentar. Mitt største ønske i livet er å være ung, fri og dopa på 60-tallet. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har ikke sett DVDen, men har sett dokumentaren på TV engang. Jeg har også sett småklipp fra festivalen samt hørt imellom albumet mange ganger. Som en venn av meg sa engang "Jeg kunne drept meg selv for å dra dit" Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Har denne DVD'en. Fantastisk dokumentar. Mitt største ønske i livet er å være ung, fri og dopa på 60-tallet. Right on! Måtte vært så utrolig frihetsfølese å rett å slett henge ut med så mange folk, og være helt fri, "Just let go" bare tenke på å leve livet. Det er så synnsykt bra filmet, det at det ser så spontant ut gjør det så utrolig bra og du får virkelig følelsen. Det er så absolutt historie. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Til de som liker Woodstock-DVD'en anbefaler jeg Criterions R1-USA-utgivelse av The Monterey Pop Festival på det sterkeste: Selve filmen restaurert, egen DVD med Jimi Hendrix (første konserten i USA etter at han ble kjent) og Otis Redding, og en DVD med diverse outtakes. Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Til de som liker Woodstock-DVD'en anbefaler jeg Criterions R1-USA-utgivelse av The Monterey Pop Festival på det sterkeste: Selve filmen restaurert, egen DVD med Jimi Hendrix (første konserten i USA etter at han ble kjent) og Otis Redding, og en DVD med diverse outtakes. Takk for tipset. Dette må skjekkes ut. Men fant ikke utgivelsen på imdb.com Lenke til kommentar
Njål Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Monterey Pop, DVD'en heter The Monterey Pop Festival. Lenke til kommentar
chris Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Har du sett Woodstock DVD`en? Har du sett denne filmen fra 1970. Det er som flere sikkert vet en slags dokumentar film rundt den legendariske Woodstock festivalen i New York i 1969. Er det egentlig noen som har kunnet spille eller spiller trommer som Mike Shrieve? Det er jo bare helt mad. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 3 Days of Piece and Music Jeg har veldig lyst til å se den Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Glimrende film! Har Director's Cut-versjonen i DVD-samlingen min. Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Glimrende film! Har Director's Cut-versjonen i DVD-samlingen min. Det er den jeg har også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå