Wazu Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Broderns pc har i den siste tiden vært litt ustabil, men kun når han spiller BF2. Kom fram til at det kunne være PSU'en, og hadde planer om å kjøpe ny. Men så her i dag da brodern drev og ryddet i kabinettet, kom vi over denne kontakten, som skal plugges i hovedkortet, som jeg tydeligvis har "glemt" å plugge i når jeg sleevet PSU for nærmere ett år siden. Denne har vi altså kjørt uten i rimelig mange måneder, uten noe stabilitetsproblemer før intill nylig. Er dette skadelig for hovedkortet, kan det ta skade av å "få for lite strøm"?, eller er det ikke nødvendig å bruke den? legger ved bildet, synest liksom det var litt komisk, lo bra når jeg oppdaget at den ikke var i nettopp. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er vel neppe skadelig, denne pluggen er vel for å sikre mer stabil forskyning til cpu. Ble pc`en stabil når dere satte i pluggen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det kan være skadelig. Hvis det da går mye strøm gjennom den andre pluggen kan det gi varmgang og svi kretskort/plugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå