Gå til innhold

Hvor står det hvor lenge til skifte av lvl?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje han har sett screens av noen med en slik addon, som viser "xp to next lvl" "kill to next lvl", og nei jeg vet ikke hva den heter men let litt her og her

den addon heter cosmos, den gir mange ekstra brukbare detaljer som koordinater på kartet osv. husker ikke siden for den men søk den opp så finner du det uten problem.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt noen særskilte problemer med Cosmos, men det er et kjent faktum at det er lagt inn alt for mye dritt der også.

Hvorfor ikke bruke litt mer tid på å laste ned _kun_ de addonene man trenger/vil ha, slik at man slipper ytelsestapet Cosmos medfører?

er jo bare å fjerne de addons man ikke trenger, er egen knapp som man trykker på sånn at man kan legge til og fjerne de man ikke vil ha mens man spiller. så hvis du plutselig vil fjerne eller legge ti len trenger du ikke å gå ut av spillet. trenger ikke engang å logge av, alt kan gjøres fra inne i spillet

Lenke til kommentar
Eventuellt laste ned Cosmos elns, og slette det du ikke vil ha?

Men da bruker du jo omtrent like lang tid som å samle sammen alle selv, pluss at du går glipp av en haug med veldig gode addons.

Jeg skal ikke nekte noen å bruke Cosmos, jeg - men de vet heller ikke hva de går glipp av hvis de ikke prøver noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...