Freak627 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) hei fikk den nye skjermen min i dag(den i topic)men et prob er det! den I-Key knappen som skal juster automatisk skjermen FUNKER ikke? hva skal jeg gjøre? har prøvd og reinstalert monitor driveren men funka itte noen som har samme prob og har eventuelt fiksa det? EDIT: skrive liff Endret 27. september 2005 av Freak627 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Om du bruker DVI inngang så funker den ikke, tilpasser seg automatisk.. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Om du bruker DVI inngang så funker den ikke, tilpasser seg automatisk.. ja jeg bruker DVI ja... men hææ? trodde det funka med DVI jeg da.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Nei, gjør ikke det, er ikke lenger bruk for den knappen med DVI da den tilpasser seg automatisk.. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 snålt! men er det med alle LCD skjermer som bruker DVI? en kammerat av meg har samme skjerm og den funker i-key knappen med DVI Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Vel, vet ikke med alle lcd skjermer men min Benq er sånn.. Står også i bruksanvisningen Edit: sikker på at kameraten din ikke bruker en slags overgang fra vga? Da vil det ikke være DVI men VGA og knappen vil funke.. Endret 27. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 ok takk for forklaringen... trodde at skjermen var defekt... men han bruker ikke overgang nei... ren DVI og knappen funker som juling Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vel, han har kanskje en eldre skjerm eller noe da, du trenger ihvertfall ikke bekymre deg om den knappen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå