notalive Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hei, jeg har hatt problemer med pappa sin PC i lange tider nå. Den starter på nytt stadig vekk, ganske så irriterende, før virka det som det bare var hvis den ble brukt mellom 18:00 og 06:00, etter at jeg formaterte for rundt omkring 9 - 10 dager siden, virker det som om den gjør det 24/7. Er det noen som vet hva som er galt? Når PC-en skrur seg på etterpå får jeg feilmeldinger som den jeg prøver å legge til screenshot av under her: EDIT: kjører Windows XP home edition, 256 mb ram, 40 gb harddisk, amd athlon xp 1800+, 1,53 ghz, er en gammel, ikke bra pc, men noe er likevel galt, vil jeg tro. Endret 27. september 2005 av notalive Lenke til kommentar
runealm Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei, har slitt med noe av de samme problemene en stund. Fikk forskjellige feilmeldinger hver gang maskinen restartet og det gjorde den med ujevne mellomrom. På slutten var det så galt at jeg ikke fikk startet den opp før den restartet. Lokaliserte feilen til en av de fire minnebrikkene jeg har og etterpå har den kjørt fint uten en eneste feilmelding. Håper dette kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hm, sliter vel litt da, dersom jeg trenger minnebrikker, siden jeg bare har en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå