synnevåg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Noen som har noen tips på hvor man får de billigste ubrukte bildelene? Trenger bremserør, og begge demperene bak til en galant gli 91 mod. Var faktisk det eneste på EU testen... Kåre Endret 4. oktober 2005 av synnevåg Lenke til kommentar
synnevåg Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 sjekket mekonomen, men syns ikke de var så billige. fant BCB bil og deler. Noen som har erfaring med de? Lenke til kommentar
Oter Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 de selger bare volvo deler,så tviler på at de har til din Lenke til kommentar
eab Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 bremserør fåes som metervare på biltema. Ellers vil jeg tro bakdempere til galant er dyrt... Min oppfatning er at alt til mitsu er dyrt. Ja, har hatt mistu en gang i tiden Lenke til kommentar
synnevåg Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 sant. BCB var bare volvo. På mekonomen koster demperene ca 900 pr stk. er kanskje ikke så ille det. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 900 for dempere til Galant syns jeg ikke var ille. Hilsen Mitsubishi-eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå