Tuffeluffe Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei! Jeg har en duppeditt , som jeg kan koble til psuen eller en strømkontakt og få tilgang på 4 vifter. Noen som vet hva jeg mener, og vet hvor denne kan kjøpes? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) det heter 4 pins over gang til molex det fås kjøpt på komplett og microplex... dessverre får jeg ikke åpna microplex sin side av en eller annen grunn Endret 27. september 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Feilopplysning av Neon-Sweet™ her, det trådstarter leter etter/mener er en viftestyring. Viftestyring kan du kjøpe hos nesten hvilken som helst nettbutikk, f.eks. komplett, netshop, microplex eller mpx Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Vel, jeg har noe som heter "microbus" der jeg kan koble på 4 vifter, med 1 molex kontakt til.. Edit: link Endret 27. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det derimot så mer ut som en splitter Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vel, jeg bare svarer på spørsmål, og den passer 100% til det aktuelle spørsmålet Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vel, jeg bare svarer på spørsmål, og den passer 100% til det aktuelle spørsmålet ja, og jeg bare komenterte hva den heter Men nok om det, tror trådstarter bør spesifisere hva han egentlig er ute etter nå (fordel med viftestyring siden viftene kan lage mindre lyd med det) Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Nei nei, jeg mener ikke viftestyring.... Jeg mener at man kan koble til den dingsen på en kontakt ifra strømforsyningen, som man så kan koble til vifter.... Man kan sette viftene på 12 volt, eller 5.... tror det er det.... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Da er det viftestyring du snakker om mener jeg, for du styrer da viftene ed den "dingsen" som du beskriver...? Eller er det noe helt annet du snakker om nå? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg lurer på om den fulgte med min Zalman vf700.... Man kunne koble til kjøleren, slik at man kunne velge om den skulle gå på 5 volt eller 12..... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Zalman Kanskje denne? Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 JAAAAAAA Der har vi den!!! Hvor kan jeg få kjøpt en slik ? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vel, de har en her, her, her, her osv, men jeg tror ikke du får den hos en norsk nettbutikk Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Vel, de har en her, her, her, her osv, men jeg tror ikke du får den hos en norsk nettbutikk Vel, jeg har allerede gitt link der det står 4 norske butikker Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Har jeg? Hvilke da? Fant ingen der jeg (men jeg har ikke alle navna på de norske nettbutikkene inne heller, så...) Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Tusen takk for hjelpa! Dere er gode Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Tusen takk for hjelpa! Dere er gode Piece of cake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå