Lucifer89 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 lurte på om det var noen som vet noe om disse ppu ene slikt som release og slikt?? fant en produsent Her og det var dette som ga en tanke vekker Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Ageia PhysX Processor Unit Category: Video Cards Release Date: Dec 2005 http://www.gamespot.com/news/2005/09/01/news_6132402.html søk på google "ageia ppu release date" Endret 27. september 2005 av kjaks Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) takker for kjapt svar men vet du om tilfeldigvis om dette skal bli solgt til oss vanlige folk? og ja det ser jo ut som et skjerm kort Endret 27. september 2005 av Lucifer89 Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 takker for kjapt svar men vet du om tilfeldigvis om dette skal bli solgt til oss vanlige folk?og ja det ser jo ut som et skjerm kort Ja, det blir helt sikkert tilgjengelig for alle, hvorfor skulle de ellers bruke så mye penger på å utvikle det? Men jeg vet ikke _når_ det kommer til Norge, sannsynligvis rundt årsskiftet. Jeg gleder meg iallefall til de første testene kommer Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 skal det byttes ut med et skjerm kort ? siden den tar opp en pci e 16x port?? eller skal dette utnyttes i et sli system eller skal pci og pci e 1x bort og pci e 16x ta over det? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har hørt at det blir levert som et PCI-kort. Det skal ihvertfall ikke byttes ut med skjermkortet. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Det blir levert både med PCI og PCI-E grensesnitt. Endret 28. september 2005 av kjaks Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har hørt at det blir levert som et PCI-kort. Det skal ihvertfall ikke byttes ut med skjermkortet. det har jo en DVI utgang?? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg kan ikke se noen DVI-utgang her. Og jeg ser også at det er et PCI-kort. Tingen med PPU er ikke at den skal lage noe bilde, men å lage mer avansert fysikk og bevegelser. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 tenkte på denne les suports multidiplay 1 http://hardware.gamespot.com/Ageia-PhysX-P...nit-17585-S-9-9 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 tenkte på denne les suports multidiplay 1http://hardware.gamespot.com/Ageia-PhysX-P...nit-17585-S-9-9 Det er verken PCIe eller DVI på det bildet. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 ser det jeg å men betyr det at den har innvirkning på om du kan ha dual screen eller ikke pga ingen support på multidisplay? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ser det jeg å men betyr det at den har innvirkning på om du kan ha dual screen eller ikke pga ingen support på multidisplay? PPU har ingenting med grafikkort eller skjermer å gjøre (bortsett fra at begge er myntet på spill). PPU har som oppgave å beregne fysikk i spill, altså bevegelser, former, vinkler, fysikk (vekt, hopp osv.). Et eksempel er f.eks at den lager mer realtistiske bevegelser på mennesket. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 ja dette hvet jeg men hvorfor skal det da stå Expansion and Connectivity: Multiple Display Support Supports| 1 Monitor only Compatible Slots| 1 x PCI Express Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ja dette hvet jeg men hvorfor skal det da ståExpansion and Connectivity: Multiple Display Support Supports| 1 Monitor only Compatible Slots| 1 x PCI Express Det er jo strengt tatt ikke lansert enda, og slik info bør derfor tas med en klype salt. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 mp si meg enig dær men du må innrømme at det høre litt rart ut men jeg får jøre som du sier ta det med en klype salt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Blir interessant å se hvordan dette blir da. Hva blir prisen cirkus? Lucifer89: kun lov med fire linjer signatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå