t-vs Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Denne feilmeldingen har jeg hatt siden tidenes morgen, men først i dag ble jeg virkelig motivert til å finne ut av det. Har prøvd flere versjoner av nero, nå har jeg 6.6.0.13. Har også både v3.80 og 4.01 av CD-DVD speed. Samme meldingen. Hvis jeg velger "Kjør test" og "Alle", så går den igjennom og jeg sitter igjen med en graf og noen tall. Men prøver jeg å lure til meg info om "Platekvalitet\ Disc quality", så er det ikke snakk om. Tar 2 sekunder, og så er feilmeldingen på plass. Er det noen som har en god idè? Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Det kan vel teoretisk være drevet som ikke støtter sub-channel... Vet ikke om Nero bruker de på kvalitetstest, men jeg tror det.. Lenke til kommentar
t-vs Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Forstår ikke helt hva du mener. Uansett så har jeg en plextor 708, med firmware1.11. Edit: Har forsøk å lese meg til det uten å finne svar. Men er det muligens slik at plextor708a ikke kan brukes til å kvalitetssjekke platene? Endret 28. september 2005 av t-vs Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det var det jeg mente... Sub-channel brukes av nero(tror jeg) til å teste platekveliteten. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Plextor PX-708A støtter ikke testing av platekvalitet. Det er hele forklaringen Disse brennerne anbefales til platetesting: BenQ DVD-Brennere Philips DVD-Brennere Lite-On DVD-Brennere. Disse virker til nøds/virker ikke spesielt bra: NEC DVD-Brennere AOpen DVD-Brennere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå