MB420T Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hei . Jeg er ny her. Har muligens gjordt tabbekjøp.. en HDD Maxtor 300gb med usb2 og ikke firewire. Foreløpig går kopiering av DVD til HDD og avspilling greit på en pentium 3 750 mhz og vanlig vga. Vil jeg få problemer en gang i tiden..mtp at det ikke er fw ? Kan jeg seriekoble 2 slike HDD når kapasitet ønskes? Takker for svar Mvh Nicholas Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Du kan koble 2 slike til en PC, men du kan i ikke seriekoble dem slik som du kan med firewire. Gjør ikke noe at det ikke er firewire på den, da firewire bare er margnialt raskere enn USB2. Tror ikke du har gjort et tabbekjøp på grunn av det, men er det en Maxtor Onetouch, eller Onetouch II? Onetouch serien har vært plaget med mange diskkrasj. Endret 27. september 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
MB420T Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hei takk for svar Det er en maxtor one touch II Ved tilkobling av 2 stk får de da forsjellige stasjonsnavn..? Takker igjen hei hei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå