joakimsr Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Jeg har tenkt og bygge meg ny pc nå, men står fast ved valg av hovedkort. Det jeg har bestemt meg for når det gjelder pc'en er: 1. SATI 2. raide to hardisker (tenke d hadde vært bra med raid-kontroller på hovedkortet) 3. integrert lydkort når det gjelder prosessor så har jeg ikke bestemt meg for det. Tar det valget når jeg har bestemt meg for hovedkortet. Det skal være en alltmulig pc, men den vil bli mest brukt til lasting og kanskje litt spilling alle forslag motas med stor takk. Endret 27. september 2005 av joakimsr Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 valg av socket å agp eller pci express ?? Lenke til kommentar
joakimsr Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 det glemte jeg. pci express :!: her var det morro å skrive innlegg får jo svar med en gang Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 De fleste hovedkort har per i dag integrert lyd, å de fleste hat sata s-ata å alt som sku være.. Mye penger skal du bruke da ? Lenke til kommentar
joakimsr Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 hadde tenkt å bruke en pluss minus 1000kr. Det er raid-kontrollene det står på (der har jeg ikke peiling i det hele tatt). har aldri brukt raid Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Asus A8N SLI-deluxe premium på PSdata til 1395 kroner. Link Endret 27. september 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
joakimsr Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Asus A8N SLI-deluxe premium på PSdata til 1395 kroner. hvorfor bør jeg velge dette hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå