ruva Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Lekte litt med macrodelen på min sigma 70-300, tok dette med blitz. Endret 27. september 2005 av ruva Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fint og spennende utsnitt. Godt komponert. Men på denne typen bilder er skarphet i øyet utrolig viktig. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du har bommet litt på fokusen ja, skulle ha vært litt lenger fremme slik at øyet ble helt skarpt. Ellers er det bra. Jeg har tatt noen kattebilder jeg også, og enda så rolige og avslappede disse dyrene er så er det nesten plent umulig få tatt bildet i øyeblikket de er i den posisjonen man ønsker eller har det riktige utsnittet. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Veldig bra. Spennende utsnitt, knallbra farger.. Hadde fokusen vært ved øyet hadde det vært perfekt.. bigk. Lenke til kommentar
ruva Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 ikke lett med fokus når man står med en macro 70-300 objektiv og katt som beveger seg litt. Men syntes resultatet ble bra. Likte utsnittet selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå