slyenn Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Hejsa, jeg søger en forlænger til min strømforsyning. Jeg har et Antec p180 kabinet med en Seasonic s12 500w psu, men ledningerne kan ikke nå mit Asus Asus - A8N-SLI/Premium. Hvad skal jeg købe for at fixe det problem? Jeg fandt det jeg skal bruge men det er US hjemmeside/priser etc. Silverstone Jeg kan dog ikke finde en dansk/norsk side eller produkt svarende til dette. Nogen hjælp? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Denne og denne fra microplex.no skal vel funke (Om du har 20pins) Her fra komplett.no Endret 27. september 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
slyenn Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Du er en engel Lige hvad jeg manglede. Må jo bare bestille fra norge selvom jeg bor i Danmark, siden danske hardware handlere åbenbart ikke kan levere varen. Lenke til kommentar
slyenn Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Nu fik jeg desværre en mail fra Komplet.no. De skrev de ikke leverer varer til Danmark. Så nu er jeg på bar bund igen. Ellers tak for hjælpen. Er der andre sælgere i norge af dette produkt? Som sælger til Danmark? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har du hørt med microplex da? Kjenner du ingen i Norge som kan videresende pakken da? Har dessverre ikke peiling på noen danske nettbutikker, men danskene har vel noe slik de også? Her og her fra psdata.no. Kan høre om de sender til Danmark. Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 http://www.vcore.dk/shop/default.asp?ProductID=90315 Lenke til kommentar
fredster Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Her kan du handle i Danmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå