CAT-scan Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Uhm, jeg har ikke satt meg fullstendig inn i kabinettet, men hvordan skal du få den inn bak fronten? Den sitter vel strengt tatt fast (i motsetning til på f.eks. PC50). Jeg har universaldekselet, jeg brukte det på mitt gamle PC50, men siden det er en eneste stor metallbit, og fronten på kabinettet ikke kan taes av, blir det ingen enkel sak å få satt det på... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 skulle da tro fronten kan taes av. den blir jo tross alt ikke produsert av samme del som resten av kassa. sjekk etter skjulte skruer eller klips. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg er hjemme i helgen, så kabinettet står i huset i Trondheim for seg selv, men jeg er uansett temmelig sikker på at fronten og resten av kabinettet er naglet til hverandre. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 vel da har du et problem. men om du lakker fronten svart så hjelper det jo en del da Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det er vel ikke bare jeg som har et problem. Det er vel helst alle som har kabinettet, og i en noe mer begrenset grad Lian Li. Lakkering av drev er uaktuelt. Det blir stygt som juling uansett. Det er ingen andre som har dette kabinettet som har noen innspill altså? Lenke til kommentar
benz Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Selvfølgelig. Du kjøper et frontdeksel i samme farge som kabinettet (sort eller sølv). Dette monteres forran DVD/CD-spilleren med feil farge som du har. I dekselet er det en fjærbelastet luke som åpner/lukker seg sammen med skuffen på spilleren. Med andre ord: glem lakkering. Genial løsning som fungerer helt perfekt, i alle fall hos meg. Vi snakker jo tross alt om Lian Li... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Dette begynner å bli frustrerende. Har du samme kabinett som jeg har? Vet du egentlig hva du snakker om? Lenke til kommentar
benz Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Sorry, passer kanskje ikke i ditt kabinett? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=c01a&mcat=c136 Du får lukke døra da. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Nei, det gjør ikke det. Du har tydeligvis ikke lest de foregående innleggene. Det står 3 innlegg over det du svarte på..... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Sitter med det kabinettet selv. Jeg er meget fornøyd med kvaliteten, men det er en ting som plager meg. Det er kjølingen, kabinettet er stille, men det er dårlig luftgjennomstrømning. Min PSU har i alle fall en tendens til å bli SKIKKELIG varm i det kabinettet. (6070BSCAND og Hiper 580w) Men for all del, det er et kjempekabinett. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
benz Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Der dreit je me ut, gitt! Håper du finner en løsning på problemet og får ro i sjelen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Sitter med det kabinettet selv. Jeg er meget fornøyd med kvaliteten, men det er en ting som plager meg. Det er kjølingen, kabinettet er stille, men det er dårlig luftgjennomstrømning. Min PSU har i alle fall en tendens til å bli SKIKKELIG varm i det kabinettet. (6070BSCAND og Hiper 580w) Men for all del, det er et kjempekabinett. Mvh Audun Hagen 5902317[/snapback] Hm, min OCZ ModStream 520W PSU har det temmelig kjølig og fint i kabinettet mitt (samme som ditt). Lenke til kommentar
audhage Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Ja, jeg skulle kanskje ikke solgt min Modstream 520w. Hmm Jaja, den kommer nok traskende igjen i håp om at det er Hiperen og ikke kabinettet. Men CAT-scan, hvordan er det med støy fra din PSU? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg tror det er grafikk-kortet jeg hører best. Tror ikke jeg hører støy i noen vesentlig grad fra PSU, men kan selvfølgelig ta feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå