Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Menne folkens, hva synes dere? Skal vi lage en ny tråd for sesong 2, eller bare fortsette med denne? Få fjernet pollen isåfall?

6676025[/snapback]

Eg syns det blir best med ein ny tråd. Denne tråden er stor nok som det er, for ikkje å snakke om uoversiktleg. Det gjer seg med ein ny start til ein ny sesong. Ein ny tråd gjer det og lettare for nye sjåarar og bli med i diskusjonen.

Lenke til kommentar

Må bare pirke på nåværende poll; Hvorfor heter terningkast 6 legendarisk? Den trenger da ikke å være legendarisk for å få terningkast 6. Jeg endte dermed med 5 på terningen grunnet dårlige svaralternativer, selv om jeg ville gi den toppkarakter. Genial er positivt nok til en sekser, mens legendarisk blir alt for kraftig ord i denne sammenhegen. :shrug:

Lenke til kommentar

Ny tråd er nok tingen vil jeg tro. Som andre sier, denne tråden er stor nok ;)

Og de siste sidene er jo bare om "forventninger" til s.2 og litt sånne ting.

Denne tråden er brukt opp ;):yes:

Blir håpløst når man må bla seg til side 86 f.eks og lete seg ned til muligen nest siste innlegg får og finne starten på s.2

Det blir rotete og man kan fort miste oversikten

Lenke til kommentar

Jeg tror også de som er skeptiske kommer til å bli overrasket. Det er nok uten tvil en helt annerledes sesong, og det blir mye forandringer i serien. Men jeg tror fortsatt at Prison Break kommer til å holde det høye nivået den har gjort til nå.

Og nei, det er vel så vidt jeg vet ingen enda som vet når sesong 2 starter på tv3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...