Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

hva skal dere med season e samle DVD, dere har alle sett hver eneste episode, og har episodene sikkert lagret på PCen.. eller bor dere i USA :p

6595793[/snapback]

Nokon ønskjer å støtte dei som laga serien. Ein DVD tek seg betre ut i hylla enn bits og bytes. Ekstramatriale kan og vere kjekt å få med seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva skal dere med season e samle DVD, dere har alle sett hver eneste episode, og har episodene sikkert lagret på PCen.. eller bor dere i USA :p

6595793[/snapback]

Nokon ønskjer å støtte dei som laga serien. Ein DVD tek seg betre ut i hylla enn bits og bytes. Ekstramatriale kan og vere kjekt å få med seg.

6596663[/snapback]

 

Enig.

Jeg laster ned flere serier, og enda flere filmer. Men de seriene/filmene jeg virkelig liker, kjøper jeg på dvd. Fordi jeg vil ha dem, ha dem stående der på hylla. Det ser flott ut, og det føles bra å samtidig støtte de som har laget det. :)

Lenke til kommentar
hva skal dere med season e samle DVD, dere har alle sett hver eneste episode, og har episodene sikkert lagret på PCen.. eller bor dere i USA :p

6595793[/snapback]

Nokon ønskjer å støtte dei som laga serien. Ein DVD tek seg betre ut i hylla enn bits og bytes. Ekstramatriale kan og vere kjekt å få med seg.

6596663[/snapback]

 

Enig.

Jeg laster ned flere serier, og enda flere filmer. Men de seriene/filmene jeg virkelig liker, kjøper jeg på dvd. Fordi jeg vil ha dem, ha dem stående der på hylla. Det ser flott ut, og det føles bra å samtidig støtte de som har laget det. :)

6597355[/snapback]

 

Enig!!

Lenke til kommentar
hva skal dere med season e samle DVD, dere har alle sett hver eneste episode, og har episodene sikkert lagret på PCen.. eller bor dere i USA :p

6595793[/snapback]

Nokon ønskjer å støtte dei som laga serien. Ein DVD tek seg betre ut i hylla enn bits og bytes. Ekstramatriale kan og vere kjekt å få med seg.

6596663[/snapback]

 

Enig.

Jeg laster ned flere serier, og enda flere filmer. Men de seriene/filmene jeg virkelig liker, kjøper jeg på dvd. Fordi jeg vil ha dem, ha dem stående der på hylla. Det ser flott ut, og det føles bra å samtidig støtte de som har laget det. :)

6597355[/snapback]

 

Helt riktig. Selv om jeg personlig brenner ut dvd-filmer og skaffer ordentlig cover til dem, skjønner jeg at mange synes det er artigere å ha kjøpt dvden. Jeg føler det samme med musikk, det blir ikke det samme å brenne ut en cd som å kjøpe en.

Lenke til kommentar

Laster ofte ned filmer, og kjøper de jeg liker når jeg har penger til det. Samme med musikk. Den siste måneden har jeg kjøpt 5 filmer eller noe, så at Hollywood taper penger på at jeg laster ned er bare bull. Prison Break skal selvfølgelig kjøpes så snart hele sesongen kommer som en pakke. :)

Lenke til kommentar
Forresten noen som vet om sesong 2 kommer til å hete Manhunt eller Prison Break?

6613959[/snapback]

Tror ikke de forandrer navnet. Mener jeg leste en plass at de ikke skulle skifte navn , men er ikke helt sikker.

 

Her er noen spoilere jeg fant på prisonbreakforum.com:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

New Info On E1-E5

Someone on another Prison Break forum who works for FOX posted the following spoilers...

 

Episode 201: Manhunt

 

Someone Dies.

 

Episode 202: Otis

 

Much of this episode is about LJ. The group has all split up. Michael and Lincoln are together but Abruzzi, Tweener, and C-Note are on their own.

 

Episode 203: Scan

 

Sucre tries to contact Maricruz. Sara gets arrested. C-Note tries to contact his family. Nika is in this episode. The escapee list appears to go down by 2. Bellick learns some interesting information.

 

Episode 204: First Down

 

At the end of the episode, Abruzzi has a shootout with Mahone and his men. Someone dies.

 

Episode 205: Map 1213

 

The guys are traveling towards Utah. Michael, Lincoln, T-Bag and Tweener all get there around the same time to look for Westmoreland's money.

 

Credits to Dumi from http://prisonbreakscene.com

Lenke til kommentar

Det er jo forståelig at de ikke vil endre seriens navn. Den har jo nå i løpet av sin første sesong bygget seg opp et rykte, og navnet er viktig fordi folk kjenner det igjen. Hadde de plutselig skiftet navn på serien nå, så hadde det blitt en del forvirring. Jeg sier ikke at ingen hadde fulgt med på serien, men det hadde likevel ikke vært positivt for seertallene.

 

HER er forresten en morsom liten film som viser noen klipp fra filmingen av sesongfinalen og litt fra sesong 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...