Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spenningen drepes litt av stupiditeten til hun dama.

 

Herregud gå til pressen slik at SS-agenten vet akkurat hva som skjer.

 

Ikke det mest geniale man kan finne på akkurat...

(...)

5228000[/snapback]

 

 

(...)

Jeg satt og så dumt på den agurken av et kvinnemenneske som stod og avslørte alt som skulle skje for at fyren ble satt fri, noe som Secret Service-folka "tilfeldigvis" fikk bruk for... Følte nesten samme drapslysten som hver gang Kim dukket opp i 24..

5228769[/snapback]

 

Grunnen til at hun valgte å gå til pressen var nok et siste desperat forsøk på å få litt fremgang i saken. Henrettelsen var tross alt under 36 timer unda.

Lenke til kommentar

Jeg ser på en siden hvor det står når episoder av forskjellige serier skal gå, og når spiste var. Og der står det dette om neste Prison Break:

 

 

Prison Break

 

Next episode: By the Skin and the Teeth

Countdown: 31 Day(s) (eventual torrent availability)

Date: Sun Jan 01, 2006 (US Central Time)

Airs on: FOX (60 mins) at 9:00 pm (US Central Time)

Show season: 1

Episode number: 15

 

Det rare er at på forrige episode så står det 13, men på neste står det 15, det er ikke noe 14 noe sted...

 

I utgangspunktet ser fremtiden ganske dyster ut for Lincoln Burrows.

 

Med mindre agenten faktisk kaster arket i en nearby dumpster, kan jeg  ikke se en for meg en fortsettelse.(Flukten spolert, og bevisene blir kjapt til indisier fra Veronica)

 

Alt har jo tross alt gått til helvete og tilbake.

 

Synspunkter?

5233458[/snapback]

Jeg har tenkt på noe. Kanskje han minder agenten hadde med seg 2 kopier at det dokumentet. Kanskje han kastet det ene i nærheten, eller bare har det på seg. Kan jo tenke seg at han hadde tenkt på at han andre agenten kom til å gå etter han, og at han forberedte seg på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Hvis dette er sesongavslutningen så dør jeg :cry:

 

De kan ikke slutte det på denne måten :mad:

 

14: The Rat   3/6/2006     

15: By the Skin and the Teeth   1/1/2006  

 

Hvorfor står episode 15 planlagt å sendes 1 januar.. mens episode 14 er i mars :hmm:

5226677[/snapback]

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Jeg lurer skikkelig på om John Abrutzzi overlever. Hadde vært utrolig fett vis han hadde kommet tilbake i fengslet, og gutta ikke hadde greid å flykte. Tipper T-Bag kunne ventet seg et rent helvete i tortur da. Peter Stormare må jeg bare hylle som skuespiller. Han er som lagd for rollen i Prison Break. I tillegg til ham så er det selvsagt Wentworth Miller, og han som spiller Captain Bellick som også leverer veldig gode prestasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...