Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Tror han sier det fordi Norge alltid er så langt etter. Men husk at "norsk Prison Break" i år er bare ca. 3 episoder etter eller noe sånt...

6225697[/snapback]

Norge var bare 3 episoder bak pmot slutten av sesongen. Det fordi den lange pausen i USA som var vel omtrent 3 måneder eller noe. Norge fortsatte å sende under USA-pausen. Så i starten var jo Norge veldig langt bak, men klarte å ta igjen litt på det ;)

Uansett hva løsningen blir i neste sesong, så frykter jeg at det kommer til å bli teit.

6225905[/snapback]

Tja, er vel store muligheter for at måten de slipper unna politiet på nå blir en smule urealistisk.. Men de kan jo ikke løpe rundt på jorder hele neste sesong, så tror hvertfall at gruppen splittes og det blir et rat race om å komme først til pengene. Også får vi sikkert se mer til emokid som du kaller ham, og hu advokatdama til Lincoln. Jeg håper bare ikke det hele ender i skikkelig klisjé med at Linc og alle sammen blir frifunnet og alt er så fint og greier.. Håper de avslutter med at folka sitter på en øy ett eller annet sted med en drink i hånda og kulern etter mange ukers actionfylt flukt fra USA.. :p

6226073[/snapback]

Tror flyet som letter, lander på en vei bak jordet i neste seong. Og får med seg rømlingene. Flyr så rett til en øde øy, og der avlsuttes faktisk sesong 2 :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror flyet som letter, lander på en vei bak jordet i neste seong. Og får med seg rømlingene. Flyr så rett til en øde øy, og der avlsuttes faktisk sesong 2 :p

6236320[/snapback]

Jeg holder en knapp med at flyet styrter på en øde øy! Der må de overleve på naturens ressurser, og plutselig finner de ut at det er noen slemme på øya som tar livet av dem en etter en!

Lenke til kommentar

6236320[/snapback]

Jeg holder en knapp med at flyet styrter på en øde øy! Der må de overleve på naturens ressurser, og plutselig finner de ut at det er noen slemme på øya som tar livet av dem en etter en!

6238122[/snapback]

Høres ut som Lost.

Lenke til kommentar
bladde akkurat gjennom kanalene og der syns jeg jeg så et kjent ansikt.. Wenthwort Miller / Scofield er med i We Belong Together av Mariah Carey... morsomt :p

noen som vet noe mer om når S2 begynner ?

6242800[/snapback]

wikipedia står det at sesong 2 kommer 28 August 2006, men tviler på at det er sant.

Fox has scheduled season 2 of Prison Break to begin on 28 August 2006 in the United States.
Lenke til kommentar

Uansett er det en ting jeg stusser over og det er hvorfor er etternavnene forskjellige til Lincoln og Michael ? :hmm:

5991814[/snapback]

Lincoln har navnet til faren sin og Michael har navnet til moren sin, det blir nevnt i den episoden der fengselsdirektøren får vite at de er brødre.

5995488[/snapback]

Quoter denne jeg like så godt. :)

Lenke til kommentar

Lost har bare vart i to sesonger hittil. Syns ikke det har blitt dratt ut i nevneverdig negativ forstand. Javisst har det vært noen episoder her og der hvor progresjonen har vært minimal, men til gjengjeld har disse vært rollefiguroppbyggende. Jeg har aldri sett problemet med Lost og rytmen deres. Hva Prison Break angår kommer sesong 2 til å bli veldig avgjørende.

Lenke til kommentar
Jeg trodde og håpet at alle episodene av Prison Break var innspilt før de sendte serien, og at det ble kun 1 sesong. Men den gang ei =/

6279993[/snapback]

En så populær serie hadde aldri gitt seg etter første sesong med mindre de hadde hatt økonomiske problemer elns.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...