Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett hva løsningen blir i neste sesong, så frykter jeg at det kommer til å bli teit.

6225905[/snapback]

 

Tja, er vel store muligheter for at måten de slipper unna politiet på nå blir en smule urealistisk.. Men de kan jo ikke løpe rundt på jorder hele neste sesong, så tror hvertfall at gruppen splittes og det blir et rat race om å komme først til pengene. Også får vi sikkert se mer til emokid som du kaller ham, og hu advokatdama til Lincoln. Jeg håper bare ikke det hele ender i skikkelig klisjé med at Linc og alle sammen blir frifunnet og alt er så fint og greier.. Håper de avslutter med at folka sitter på en øy ett eller annet sted med en drink i hånda og kulern etter mange ukers actionfylt flukt fra USA.. :p

Lenke til kommentar

Stemte 4 på Lost, var noget skuffet over avsluttninga der, men gleder meg til sesong 3.

 

Stemte 5 på Prison Break. Serien ER faktisk genial. Mener fortsatt om man fint kunne ha lagd et PC-spill ut av det der (type adventure). Har ingenting å utsette på skuespillerne, storyen eller noe. Spenningen er der hele tida.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg er skuffa over slutten på Prison Break. Jeg klarer ikke å se hvordan det hele skal fortsette. Det som også irreterer meg er at Galningen og Tyven ser ut til å ha mindre problemer med å komme seg unna. HVORFOR?!

 

 

Jeg likte forresten VELDIG godt når dem hogga av armen på pedoen! HAHAHAH! genialt!

 

 

Hadde Fish bare huska å skru av mobilen til Pope, hadde dem komt seg myye lengre uten at fengselet hadde merka noe.

 

Hadde ikke vaktene lagt bakluka på bilen stått åpen, hadde ikke hundene sett dem. (Noen som vet hvorfor bakluka sto åpen? De kunne jo ikke begynne å kjøre da)

 

OG jeg syntes det SUGGGGGDE at lege dama tok OD! Jeg så en bitteliten framtid mellom hu og FisH! :)

Lenke til kommentar
Hadde Fish bare huska å skru av mobilen til Pope, hadde dem komt seg myye lengre uten at fengselet hadde merka noe.

6227675[/snapback]

Tja, ikke nødvendigvis. Tror sekretæren og politivaktene ville funnet han i skapet uansett. Bare et tidsspørsmål, egentlig. De skjønte jo at noe var galt - dessuten hadde han ikke forlatt kontoret - og da er det naturlig å lete i skapet. Han måtte jo være der et sted. :)

Lenke til kommentar
Hadde Fish bare huska å skru av mobilen til Pope, hadde dem komt seg myye lengre uten at fengselet hadde merka noe.

6227675[/snapback]

Tja, ikke nødvendigvis. Tror sekretæren og politivaktene ville funnet han i skapet uansett. Bare et tidsspørsmål, egentlig. De skjønte jo at noe var galt - dessuten hadde han ikke forlatt kontoret - og da er det naturlig å lete i skapet. Han måtte jo være der et sted. :)

6229664[/snapback]

Enig. Mobilen var bare den utløsende faktoren - de var allerede svært nær.

Lenke til kommentar
Uansett hva løsningen blir i neste sesong, så frykter jeg at det kommer til å bli teit.

6225905[/snapback]

 

Tja, er vel store muligheter for at måten de slipper unna politiet på nå blir en smule urealistisk.. Men de kan jo ikke løpe rundt på jorder hele neste sesong, så tror hvertfall at gruppen splittes og det blir et rat race om å komme først til pengene. Også får vi sikkert se mer til emokid som du kaller ham, og hu advokatdama til Lincoln. Jeg håper bare ikke det hele ender i skikkelig klisjé med at Linc og alle sammen blir frifunnet og alt er så fint og greier.. Håper de avslutter med at folka sitter på en øy ett eller annet sted med en drink i hånda og kulern etter mange ukers actionfylt flukt fra USA.. :p

6226073[/snapback]

 

Pent sagt! Vil også tro at de skal avslutte på en slik måte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...