Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De likner i hvert fall ikke!

6214515[/snapback]

Det gjør de!

 

Bone: Teri Hatcher penere enn Eva Longoria? En av grunnene til at jeg ser Desperate Houswifes er fordi at hun er med :) Og såklart at det er litt spennende. Andre plass går til Teri, det kan jeg gå med på. Og tredje til hun blonde, husker ikke helt navnet. Ikke hun med de to barna.

 

wickpreg.jpg

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Spørmål av teoretisk art:

 

Hvordan tror dere rømlingene skal klare å slippe unna med politiet og fangevokterne rett bak seg?

6219226[/snapback]

 

Vanskelig å si, det ser ut som at Michael ikke lenger har noen videre plan. Jeg tror nok heller det er Abruzzi som har et ekstra ess i ermet.

Lenke til kommentar
Spørmål av teoretisk art:

 

Hvordan tror dere rømlingene skal klare å slippe unna med politiet og fangevokterne rett bak seg?

6219226[/snapback]

 

Vanskelig å si, det ser ut som at Michael ikke lenger har noen videre plan. Jeg tror nok heller det er Abruzzi som har et ekstra ess i ermet.

6219697[/snapback]

 

Slikt som jeg først foreslo i denne tråden :tease:

Lenke til kommentar
Jeg trur ikke de slepper unna i det hele tatt. De blir fengslet på nytt, og må rømme på nytt.

 

Også kommer det en tredje sessong, og en fjerde...

6219916[/snapback]

 

Tror du da de blir putta i de samme cellene igjen? Tror du Michael har noen reserveplan for akkurat det? Tviler. Nei, de kommer nok ikke tilbake til fengselet.

Lenke til kommentar
Jeg trur ikke de slepper unna i det hele tatt. De blir fengslet på nytt, og må rømme på nytt.

 

Også kommer det en tredje sessong, og en fjerde...

6219916[/snapback]

 

Tror du da de blir putta i de samme cellene igjen? Tror du Michael har noen reserveplan for akkurat det? Tviler. Nei, de kommer nok ikke tilbake til fengselet.

6220003[/snapback]

 

Det ville vært helt latterlig óg egentlig, spesielt vis de hadde brutt seg ut igjen. For og si det sånn, det hadde blitt for urealistisk. :nei:

 

Men tviler vel sterkt på at produsentene vil gå den veien, men man kan jo spørre seg om det ikke skal bli noe mer fengsel iløpet av de fire neste sesongene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...