Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De gir sikkert ut det, etter at de to forestående pakkene har solgt godt nok.

6179431[/snapback]

Garantert. ;) Og så kommer det et par sesonger til, og da kommer det selvsagt en samlepakke med flere sesonger. Det er typisk. Sånn er det med Ringenes Herre også.

Lenke til kommentar
Og folk faller for trikset hver gang.

6180456[/snapback]

Ja det er dumt det, men sånn er det.

Når Ringenes Herre kom ut på DVD, den aller første, så leste jeg om at det skulle komme en extended version et halvt år senere. "Ok, da venter jeg på den", tenkte jeg. Den kom, men da gikk det opp for meg at etter at alle tre filmene hadde kommet ville det helt sikkert komme en samleboks med alle tre. Så jeg ventet. Tre år ventet jeg, og sannelig fikk jeg rett. Samleboksen kom den, og da kjøpte jeg den. :)

Dette ble veldig off topic, jeg beklager det, men ville bare ta et eksempel.

Lenke til kommentar

Poenget ditt er å oppfordre folk til å vente med å kjøpe Prison Break på dvd, fordi de antakelig kommer med en samleversjon etter hvert. Det er jo greit nok.

Men siden det er en serie kan det ta lang tid, altså. OZ, f.eks., ble avslutta i 2003, men ennå har ikke den siste sesongen kommet seg på dvd.

Lenke til kommentar

Ja jeg vet det kan ta lang tid, og jeg mener ikke å oppfordre folk til å la være å kjøpe DVD'en. Har selv forhåndsbestilt den som kommer 14.juni. :) Men det kan være greit å vite at det sikkert vil komme massevis av utgivelser i hytt og pine for å få inn mest mulig penger.

Lenke til kommentar
Hvor dårlig er det? Lager en serie, og de må ta en pause midt i serien? Patetisk. Måtte de ta en pause for å finne på nye ting da sikkert.

6179429[/snapback]

Tja...For det første så hadde alle de 13 første eller hva de endte på før det ble pause forskjellige WRITERS og PRODUCERS, og så hører det med at han som skrev episode 13 tok selvmord. Kan jo hende at det var han som skulle skrive de siste :shrug:

Dog vet ikke hvor stor betydnig dette hadde, men regner med at det hadde litt i hvertfall

Lenke til kommentar

Selv vet jeg egentlig ikke om jeg har så lyst på denne serien på DVD. De episodene jeg har sett på TV etter først å ha sett dem to uker i forkant, har liksom ikke imponert meg stort; jeg tror dette er en serie som har desidert størst verdi første gang man ser den. (For så vidt er vel de fleste serier slik, men enkelte tåler gjensynet bedre enn andre.)

Lenke til kommentar
Hvor dårlig er det? Lager en serie, og de må ta en pause midt i serien? Patetisk. Måtte de ta en pause for å finne på nye ting da sikkert.

6179429[/snapback]

Pausen skyldtes 24, samt at det i første omgang kun var planlagt 13 episoder. Serien gjorde det overaskende bra, men ble vistnok sendt i tidspunktet til 24, som startet en ny sesong først i januar. Derfor ble den forskjøvet med endel måneder.

Man kan også merke dette i serien. Fra å være sommervær til plutselig å være midt på vinteren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...