Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Nå er jeg faen pissed off på FOX  :wallbash: For noen inkompetente idioter!

5225481[/snapback]

 

 

Egentlig ikke. De fører en strategi som sikrer mest mulig seere over lengst mulig tid. Gir pengene i kassen. At vi tv seere må vente og irritere seg over bryr man seg fint lite om. Eneste serien jeg vet om hvor man faktisk har prøvd å samle episodene og sende jevnlig er vel 24, hvor en sesong går over et halvt år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spenningen drepes litt av stupiditeten til hun dama.

 

Herregud gå til pressen slik at SS-agenten vet akkurat hva som skjer.

 

Ikke det mest geniale man kan finne på akkurat...

 

Og den vakten som hørte metallstangen falle på gulvet, hvorfor sjekket han det ikke ut?

5228000[/snapback]

 

Han kommer vel straks inn der :hmm:

Lenke til kommentar

Idet episoden/sesongen slutter, driver fortsatt Lincoln (eller hva han nå heter) å hamrer i røret. Kanskje han i forsettelsen av den scenen (ja, jeg er veldig sur for at de avsluttet midt i en scene) klarer å løsne røret, rett før T-Bag kutter halsen til alle de andre 4 fangene (logikk?) med smørkniven sin?

 

Selv om det står 6. mars på tv.com, tror jeg denne datoen kommer til å bli forskøvet med et par uker. Jeg ser ikke helt problematikken med å sende 24 og Prison Break samtidig, men det får være opp til FOX...

 

Jeg satt og så dumt på den agurken av et kvinnemenneske som stod og avslørte alt som skulle skje for at fyren ble satt fri, noe som Secret Service-folka "tilfeldigvis" fikk bruk for... Følte nesten samme drapslysten som hver gang Kim dukket opp i 24..

Lenke til kommentar

ARGH! Nå er det like før jeg går i taket... Bedre serie skal man lete lenge etter.. Der på slutten så satt jeg å følte trykket, seriøst.. Jeg pusta i takt i det de prøvde å dra... Aldri opplevd enn sånn serie før.. Nok med dette sentimentale drittet og på med mandighetsmaska.. MØKKAFOX! Jeg vil se mere prison break... Skjønner ikke hvordan de kan sende en 5 sesong av 24 fremfor dette..

 

Men ontopic, beste episoden så langt tror jeg... Men jeg ble såå sur da hu dama ikke tok en stein eller noe sånt og kasta i tryne på han fyren.. Satt å håpte på det hvertfall.. Men kanskje toget ikke er dratt enda?

Lenke til kommentar
ikkkk!, klarer ikke vente til mars. Hvis det bare er 2 episoder igjen, blir jeg forbanna!, da kunne de sendt  ferdig før jul...

5228970[/snapback]

 

Dette var Season Finally, så de neste episodene er nok den nye sesongen, og da blir de etterfulgt av flere episoder enn det som står oppført antar jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...