Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Terningkast 5. Stort sett ein veldig bra serie, men siste episode levde ikkje opp til forventningane. Det vart alt for mykje løping i skogen. Ellers syns eg sesongen vart litt for lang. Dei kunne godt ha korta ned med nokre episoder.

Håper at dei følgande sesongane ikkje øydelegg serien.

Lenke til kommentar

dette med setene i flyet plaget meg de siste episodene..

det var 2 lakeier 3 plasser 1 Abruzzi... noen andre som ser at her blir det RIMERLIG dårlig plass til noensomhelst.. uansett flyet stakk jo av så det er samma f.. men dette vil jo si at Abruzzi hadde planlagt og drepe dem eller muligens stikke.. dette blir helt sikkert et dilemma i sesong 2!

vet ikke om jeg gleder meg engang tror den blir utvannet.. uheldighvis

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
det var 3 plasser i tilleg til de 2 lakeiene.

6132364[/snapback]

Jepp.

Satser på Abruzzri, lincoln og michal.

Terningkast 5 btw. Utrulig bra serie, men dei kunne ha korta ned på eit par ting, og eg synts dei kunne komt seg på flyet.

6132389[/snapback]

Tipper heller Abruzzi, Michael og hu advokatdama som aldri dukka opp. ;)

Wee! Poll! :dribble: Klar 6er fra meg.

Lenke til kommentar

Kanskje litt lite tattis etter hvert, men herrejemini - dette må da holde til 6, dere. Ja, det må det være lov å si.

Kan ikke huske å ha blitt like fengslet (ordspill tiltenkt) av noen serie tidligere.

Lenke til kommentar

Sesongen slår ikke den første av Twin Peaks, X-Files, Lost, eller Nowhere Man for min del. Ligger seg på lik linje med første sesong av 24 og Alias.

Er det tåpelige komplottet utenfor murene som trekker litt ned, i tillegg til at sesongen nok burde vært et par episoder kortere for å bli best mulig.

Lenke til kommentar
Sesongen slår ikke den første av Twin Peaks, X-Files, Lost,  eller Nowhere Man for min del. Ligger seg på lik linje med første sesong av 24 og Alias.

Er det tåpelige komplottet utenfor murene som trekker litt ned, i tillegg til at sesongen nok burde vært et par episoder kortere for å bli best mulig.

6135943[/snapback]

Personlig har jeg kun sett én første sesong som slo Prison Break, og det er John Doe. Alias synes jeg ikke noe om, 24 var hakket under, men spenningsnivået her var kun slått av yndlingsserien min.

Lenke til kommentar

Terningkast 5...

Siste episoden var ikke genial nok...

Ble smålig forbannet når hele sesongen ender med at de løper på et jorde med hele politistyrken 200meter bak seg...

(den løpingen fra politiet oppdaget dem var også ganske komisk, starter 50meter unna politibilen, løper i flere minutter å løper FRA bilene.... :dontgetit:

Og at legedama jeg aldri husker navnet på, daua, :( unødig... Får vel ikke sett mere til henne, å da er en del av grunnen borte, en tv-serie blir ikke bra uten pene damer....... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...