Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tar lang tid å lage en hel sesong. dem har sikkert filmet noe allerede, men den starter hovedsakelig i juni.

ofte så er ikke hele sesonget ferdig filmet og redigert når dem sender episode 1. hender dem gjør litt forandringer utover i sesongen hvis det er noe publikum vil se mer/mindre av.

 

er ikke alltid dem vet om dem får lage enda en sesong, kommer litt an på responsen til den sesongen som blir vist (dette er nok ikke et problem for PB). får dem lov å lage enda en sesong må dem vinkle inn for dette i de siste episodene.

Lenke til kommentar
Tweener hørte vel også om pengene, om jeg ikke tar feil? T-bag hørte det i hvert fall. Blir spennende å se hva som skjer. :)

6116946[/snapback]

 

C-Note hørte det vel også. Og Abruzzi.

Mange som vet om de pengene.

6124029[/snapback]

Nei, Abruzzi var til og med over muren da pengene ble nevnt. Jeg er ikke sikker på hvor høyt han snakket, men T-bag var vel den eneste som gjorde en grimase som indikerte at han hørte det. I tillegg satt Michael og C-Note helt ved siden av gammel'n, så de hørte det garantert.

Lenke til kommentar

Mange ser sikkert på det som teit å gi absolutt toppkarakter, men jeg tenker at er det noen gang jeg skal gi en serie toppkarakter, så er det nå.

Det er sikkert mange som mener den er langt ifra den beste tv-serien som er laget, men den er hvertfall en av de beste tv-seriene JEG har sett noen gang. Få andre serier har engasjert meg så mye. Derfor får Prison Break terningkast 6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...