Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Hadde faktisk trodd vi skulle få se den godeste doktoren igjen. Men sån de la opp til det var det ingen tvil om at de trodde hun hadde hjulpet dem, og da hadde hun nok ikke sluppet billig unna. Noe som ville ødelagt storryen.

Fish skulle inn igjen i fengsel som DAME for å redde doc :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hihi.. Men noen som vet når Seson 2 kommer? hørte ett rykte på skolen i dag om slutten av juni. :D Noen som kan avkrefte/bekrefte dette?

6115475[/snapback]

Det tviler jeg sterkt på. Tror heller vi må vente hvertfall til september, kanskje oktober.

Lenke til kommentar

Det var grisefett. Abruzzi er tilbake.

Spennende episode. Tror nok de blir tatt snart, de kommer nok ikke så langt til fots.

T-bag var en veldig interessant karakter, så jeg håper igrunn at det ikke er siste gang vi ser ham.

Hverken TV.com eller TVrage.com har noe info om når neste episode kommer. Litt kjipt.

Lenke til kommentar
Digg å se John tilbake i slag igjen altså! :love: Nølte ikke en gang når han kappet hånda av T-Bag.

6115748[/snapback]

Hahah. det var så bra!

Eg tenkte på det lenge før, finn ei øks for faen!

digga denne episoden! Men får vel sjå 24 også i kveld.

Tysdager er favrorittkvelden min blitt!

Lenke til kommentar
Det var grisefett. Abruzzi er tilbake.

Spennende episode. Tror nok de blir tatt snart, de kommer nok ikke så langt til fots.

T-bag var en veldig interessant karakter, så jeg håper igrunn at det ikke er siste gang vi ser ham.

Hverken TV.com eller TVrage.com har noe info om når neste episode kommer. Litt kjipt.

6115808[/snapback]

Det var nok siste episode for denne sesongen gitt :)

Du må nok vente til høsten en gang før du får noen svar :wee:

Lenke til kommentar

Det så jo ut som Sara var død, men jeg tenkte på muligheten for at hun ikke var det. Men...

http://www.msnbc.msn.com/id/12070939/from/RL.1/

...three characters will be killed off in the last two episodes of the second season.

De tre må vel være Nick Savrinn, Sara Tancredi og Charles Westmoreland?

http://www.msnbc.msn.com/id/12804866/

As the prisoners ran from the prison, a few were left behind, like the newly handless T-Bag and snitch Tweener, but they'll undoubtedly be back, more likely than not because they have scores to settle with other escaped prisoners.

Det samme tenkte jeg.

Endret av flymicro
Lenke til kommentar
Hørte ikke de tre som ble ekskludert fra crewet om pengene til gamlingen?Den siloen vil vel være et fremtidig møtested.

6116787[/snapback]

du har ett poeng der ja. men det var bare 3 stk som hørte det. psychoen michael og fatguy.

og fatguy blei igjen inni fengselet

så eneste trusselen for michael e psychoen...

Lenke til kommentar

Seriestart i USA er vel i månedene august/september. Serier kjøres vel i to puljer der. De med seriestart på høst, og noe tidlig i januar.

Vi kommer i hvert fall ikke til å se mer Prison Break i juni, da det er taktisk dumt. Færre mennesker bruker sommeren foran skjermen.

Lenke til kommentar

Men hva faen skal de bruke en HEL sesong til på da? Ex'n til Linc. har jo funnet broren te pres'n og greier jo...

Jeg var uviten om enda en sesong før jeg så "dagens" epp., ble drit skuffa :( Har jo vært en konge serie hittil, men føler det blir litt Matrix å lage flere sesonger...

Men, men, skal ikke ta sorgene på forskudd.. Kan være de kommer på noe genialt.. Kan jo også være at de kommer unna purken på et mirakuløst vis, tviler da.. Men håper ikke de er back in jail ass...

Helvetes rått at de tok hånda ja =)

Lenke til kommentar

Foreløpig syntes jeg det passer med en sesong til da:

1. De har 5mill dollar å finne.

2. Linc er ikke frifunnet enda.

3. De har ikke kommet seg unda enda.

4. Mange småhistorier som må fullføres (f.eks micheal må snakke med dattra til gammer`n).

Men håper ikke serien blir vannet ut i flere sesonger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...