Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey.

Først vil jeg bare si at denne episoden var bra. Ikke bedre enn forrige, men svært bra likevel. Var litt mindre handling kanskje, men en verdig avslutning og en psycho cliffhanger. De klarte å skrive ganske mange av plottet, T-bag er vel rimelig ute, Haywire blir nok tatt snart, og vi får neppe se mye mer av wiggah'en.

Dessverre ser det også ut til at vår kjære lege ble skrevet ut. Det var jo en grei og egentlig ikke overraskende ende for henne, men jeg ble ekstremt skuffet. Hva angår våre venner på jordet er det umulig å forutsi noe som helst. Selvfølgelig kommer de seg unna, uforståelig hvordan.

Jaja... bare en skikkelig stor cliffhanger egentlig. Hva Veronica gjør blir vel neppe så viktig. Litt skuffet, men det får så være. Ingenting kunne toppe forrige episode.

Lenke til kommentar

Fin sesongavslutning med endel overaskelser. Michael virket temmelig panisk til tider.

 

At legen ble skrevet ut var litt vel dumt. Høydepunktet for sesongen er uten tvil episode 21, men avslutningen var nå ganske spennendes.

 

Bare meg som egentlig bryr seg lite om hele visepresident (nå president) plottet? Hele det storstile komplottet på utsiden er egentlig alt for oppbrukt tidligere, er Scofield og co som interesserer meg.

 

Men morsomt med John Billingsley fra Enterprise som visepresidentens bror. En god skuespiller.

 

Angående sesong to så vet jeg ikke helt hva å forvente. Uansett så var sesong en litt av en opplevelse :)

Lenke til kommentar

Aaaaaaaaaahhhh!

 

Brutal slutt! Synes det var en sinsykt bra episode, selv om det sideplottet som vanlig bryr meg lite :p

 

Har faktisk ingen snøring på kordan Scofield og gjengen faktisk skal klare det, men eg og har en knapp på at Abruzzi har et ess eller 2 i ermet. Virker som om godeste Fish har brukt opp sin del av planen, og har litt lite kontroll for første gang, kan bli moro å se om det blir noe rollebytter på gjengen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...