Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hater t-bag så jævli!, han drepte brutski. vedder på at in the end r det bare tbag og de to brødrene som er igjen. så ofrer tbag seg for at de skal leve. så forbanna typisk :p

 

han agenten som skal møte hu på kafeen kommer tikl å bli drept av han andre aganten. og han aganten som ligger i brønnen hadde ikke gått tom for batteri. han lever ennå

5196067[/snapback]

Jeg liker ikke T-Bag selv, men han er litt kul på en måte. Du vet at en fyr er en bra skuespiller når han gjør sånn at du begynner å hate rollefiguren han spiller.

 

Og det med agenten i brønnen hadde vært kult, om han enda hadde batteri. Det tror jeg er mulig. Da hadde ting fort blitt enda mer komplisert

 

Off Topic: Hvis noen er interessert, så lagde jeg nettopp en Prison Break theme for Sony Ericsson W800i. Postet i denne tråden.

Lenke til kommentar
Hvordan skal det gå hvis de kommer ut av fengselet? Hvem skaffer fly? Jeg hater T-Bag og jeg hater han (husker aldri navnet) som jobber for sjefen i fengselet. Udregelig utseende og person.

 

Han ene agenten blir garantert avlyttet for så å bli henrettet av den andre. Tror jeg.

5199324[/snapback]

 

Captain Brian Bellick.

Synes han er en kul karakter, og gjør serien litt mer spennende :)

Lenke til kommentar

Altså, vet ikke om dette er nevnt tidligere, og gidder ikke sjekke. Men på tv.com står det at neste episode etter pausen kommer 1/1-06.

Enten er det FOX som skal få folk til å tro at løsningen er nær, bare vent liiitt nå, for så å utsette til mai.

Eller så har de faktisk funnet en annen dag å sette det opp på. Det har også blitt nevnt på amerikanske forum at søndag er en fin dag, noe som passer med 1.januar....

 

*håpe at FOX får litt vett i skallen*

Endret av gaute/NeO^^
Lenke til kommentar

Vel, tv.com sier 22.

 

This drama focuses on a prison designer who gets himself thrown into one of his own prisons to help his falsely accused brother escape death row. Described as in the vein of The Great Escape , the series will unfold over 22 episodes, charting the course of a single break.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...