Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

fulgte med fra episode 1 jeg :)

 

litt tilfeldig at jeg kom over serien, ingen som hadde hørt om den da.

 

fikk noen kamerater til å se den og, og de tok helt av.

 

gode serier er gull verdt å komme over. synd jeg slutta å følge med på 24. orker ikke å se 4 sesonger for å ta igjen serien. vil ta for lang tid.

 

å hoppe fra sesong 1 til 5 er vel også litt drøyt, fikk bare sett noen episoder av sesong 2.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man gjør jo alltid sån når man finner ny serie.

Kjørte igjennom alle sesongene med Stargate SG1 på noen uker husker jeg :o

6079847[/snapback]

 

jeg pløyde gjennom 3 sesonger av Alias på 2 uker :cool:

 

men den serien var uten tvil verdt det, utrolig spennende og bra.

 

bare jeg som satt og grein av episoden "In Dreams" i sesong 4? (alias)

Lenke til kommentar
Man gjør jo alltid sån når man finner ny serie.

Kjørte igjennom alle sesongene med Stargate SG1 på noen uker husker jeg :o

6079847[/snapback]

 

jeg pløyde gjennom 3 sesonger av Alias på 2 uker :cool:

 

men den serien var uten tvil verdt det, utrolig spennende og bra.

 

bare jeg som satt og grein av episoden "In Dreams" i sesong 4? (alias)

6079881[/snapback]

 

Haha. ingen som slår meg. Jeg så to sesonger av buffy på 3 dager, og da var jeg på skolen i tillegg. Greide alle 9 buffy sesongene på litt under to uker. Så hoppa jeg rett over til Angel. :whistle:

Lenke til kommentar
Man gjør jo alltid sån når man finner ny serie.

Kjørte igjennom alle sesongene med Stargate SG1 på noen uker husker jeg :o

6079847[/snapback]

 

jeg pløyde gjennom 3 sesonger av Alias på 2 uker :cool:

 

men den serien var uten tvil verdt det, utrolig spennende og bra.

 

bare jeg som satt og grein av episoden "In Dreams" i sesong 4? (alias)

6079881[/snapback]

 

Haha. ingen som slår meg. Jeg så to sesonger av buffy på 3 dager, og da var jeg på skolen i tillegg. Greide alle 9 buffy sesongene på litt under to uker. Så hoppa jeg rett over til Angel. :whistle:

6080008[/snapback]

 

Det er vel kanskje ikke en bra ting? :p

 

er noen gode timer foran pc'n da.

Lenke til kommentar

Episode 21 var helt klart en spennende og underholdende episode. Det var ingen overraskelse at tjukken og gammern var de to i serien som ble igjen i fengselet. Det sa seg nesten selv. Det som i midlertid var litt overraskende var at han karen (husker ikke hva han heter) og faren hans ble skutt. Hadde egentlig håpet det skulle ordne seg for de. Menmen, bra at serien ikke er for snill heller. Ser virkelig frem til neste episode.

Lenke til kommentar
Man gjør jo alltid sån når man finner ny serie.

Kjørte igjennom alle sesongene med Stargate SG1 på noen uker husker jeg :o

6079847[/snapback]

 

jeg pløyde gjennom 3 sesonger av Alias på 2 uker :cool:

 

men den serien var uten tvil verdt det, utrolig spennende og bra.

 

bare jeg som satt og grein av episoden "In Dreams" i sesong 4? (alias)

6079881[/snapback]

 

Haha. ingen som slår meg. Jeg så to sesonger av buffy på 3 dager, og da var jeg på skolen i tillegg. Greide alle 9 buffy sesongene på litt under to uker. Så hoppa jeg rett over til Angel. :whistle:

6080008[/snapback]

 

Jeg trodde det bare var laget 7 sesonger av Buffy, ja så feil går det an å ta :tease:

Endret av Scrim
Lenke til kommentar

Det jeg reagerte litt på i den siste episoden var når vi så en mann som sto og luska og peste i bakgrunnen(highwire), det synes jeg ble litt dumt, men men, var kanskje med på å bygge opp spenninga det også. Det var også litt amatørmessig hvordan de behandla fangene under brannalarmen. De teller vel ivertfall hvor mange som kommer inn igjen?

 

Og når man binder ett tørkle som går inn i munnen, som Michael gjorde på Pope, så kan man vel lage ganske høye lyder alikevel?

 

 

Utenom dette må jeg si meg enig i at PB er det mest geniale av tv-serier eller filmer jeg også har sett. Det var helt sykt spennende på slutten av denne episoden. Kan nesten ikke vente til neste.

 

OT-Var det foresten noen som fulgte med på "The 4400"? Sesong 2 skal vel komme snart?

Lenke til kommentar
Man gjør jo alltid sån når man finner ny serie.

Kjørte igjennom alle sesongene med Stargate SG1 på noen uker husker jeg :o

6079847[/snapback]

 

jeg pløyde gjennom 3 sesonger av Alias på 2 uker :cool:

 

men den serien var uten tvil verdt det, utrolig spennende og bra.

 

bare jeg som satt og grein av episoden "In Dreams" i sesong 4? (alias)

6079881[/snapback]

 

Haha. ingen som slår meg. Jeg så to sesonger av buffy på 3 dager, og da var jeg på skolen i tillegg. Greide alle 9 buffy sesongene på litt under to uker. Så hoppa jeg rett over til Angel. :whistle:

6080008[/snapback]

 

Jeg trodde det bare var laget 7 sesonger av Buffy, ja så feil går det an å ta :tease:

6080349[/snapback]

 

 

*host* Stay on topic ? :!:

Lenke til kommentar
Det jeg reagerte litt på i den siste episoden var når vi så en mann som sto og luska og peste i bakgrunnen(highwire), det synes jeg ble litt dumt, men men, var kanskje med på å bygge opp spenninga det også. Det var også litt amatørmessig hvordan de behandla fangene under brannalarmen. De teller vel ivertfall hvor mange som kommer inn igjen?

 

Og når man binder ett tørkle som går inn i munnen, som Michael gjorde på Pope, så kan man vel lage ganske høye lyder alikevel?

 

 

Utenom dette må jeg si meg enig i at PB er det mest geniale av tv-serier eller filmer jeg også har sett. Det var helt sykt spennende på slutten av denne episoden. Kan nesten ikke vente til neste.

 

OT-Var det foresten noen som fulgte med på "The 4400"? Sesong 2 skal vel komme snart?

6080501[/snapback]

 

sesong 3 mener du vel. sesong 2 har allerede blitt vist, i hvertfall i USA.

håper den kommer snart, er ganske genial serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...