Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, joda. Jeg mente bare at trailerne ikke er laget for å ødelegge spenningen, heller tvert i mot. De er laget for å avsløre litt, men av og til klippes de sammen slik at det gir litt misforstått inntrykk, slik at man ofte blir overasket uansett.

Lenke til kommentar

Skjønte tidlig at han feite dumme fyren kom til å ødelegge for dem når dem skulle rømme. lyste liksom det av han.

så prøver han å komme seg på vaieren når scoulfield(riktig skrevet) klatrer over.

dumme faen.

men gleder meg til neste episode.

 

lurer på hvordan sesong 2 kommer til å utarte seg.

burde nesten skifte navn til "på rømmen" da.

 

å sette alle inn i fengsel på nytt blir vel for dumt, selv om jeg kommer til å savne det fengselet der. skikkelig stilig.

Lenke til kommentar
scoulfield(riktig skrevet)
Michael Scofield ;)
lurer på hvordan sesong 2 kommer til å utarte seg.

burde nesten skifte navn til "på rømmen" da.

Så vidt jeg har fått med meg bytter sesong 2 navn til Manhunt.

 

EDIT: Dumme Erlend :p

Endret av PT
Lenke til kommentar

Var det ikke bare at undertittelen til neste sesong var Manhunt da? Håper da ikke de skifter navn på hele serien. =/

 

Edit: Fant litt på tv.com

 

"Season 2 will be the manhunt," series creator and executive producer Paul Scheuring told the trade paper The Hollywood Reporter. "It will be `The Fugitive' times eight."

 

Producers have not yet decided whether the show's title will be modified or changed to reflect the convicts' on-the-lam status.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

OK.. nå er det 5min siden jeg så episoden, men jeg skjelver enda på hendene! Ja jeg skjelver i kroppen.

Helt sykt

Men over til neste episode osv.

Jeg tror at Haywire, Sucre, Fjortissen og han siste mørkhudete forsvinner ganske raskt. Ikke at de nødvendigvis dør, men at de ikke blir med så langt. Litt synd, men jeg tror producerne skriver folk ut av manuset, trenger ikke så mange folk.. Da sitter vi vel igjen med brødrene, T-bag, Abruzzi. Det er de 4 viktigste på mange måter, og kanskje hovedpersonene.

I tillegg har vi advokathurpa, som sikkert kommer seg bort/vekk på en eller annen måte(screw ho), og ikke minst dr. Tancredi. Jeg håper for guds steikes skyld at ho blir med videre i serien, hun er heit og er en fin katalysator for Scofield. Håper ikke det samme skjer med henne som det skjedde med sønnen til Linc, at han bare forsvant ut av serien. Hva som skjer videre gidder jeg ikke spekulere på, men det blir helt sinnssykt!

Jeg skjelver enda..

 

Håper at serien fortsetter med dette høye nivået, men hvis Tancredi forsvinner, og i tillegg Abruzzi, T-Bag så mister jeg litt lysten. Dog vil jeg ikke si at Linc har noen stor rolle, han har liksom bare vært der. Men hvis Scofield blir en dårlig karakter, da er det no more. Han er helt sinnsyk, og skulle jeg sagt at jeg hadde en helt i dag, er det ingen tvil om at han ville stått øverst på den lista.

Scofield må vel også besøke dattera til Cooper, og hun er vel snart død? Faen jeg vet ikke hvordan dette skal ende. Forhåpentligvis fortsetter spenninga. Dette er det beste jeg har sett noen gang, av noen tv-episoder, filmer, dataspill, bøker, virkelige liv hendelser eller noe som helst.

Jeg skulle gitt hva som helst for å være Scofield, tre inn i hans kropp, bare observere alt som skjer rundt han. Herregud for en satans dyktig kar. HVorfor kan ikke dette bare være på ordentlig. Helt sykt.

Ja nå ble kanskje innlegget litt rart, men jeg blir bare så grusomt fascinert. Gjett om Yoda skal vekk fra avataren min nå! Djisus! Nei vet ikke hva jeg skal si eller gjøre, uansett hvordan jeg gjør i resten av russetida så kan jeg garantere at det umulig kan toppe dette helt syke episke dramaet her. For en kvalitet.

 

Men nå er jeg så skjelven at jeg ikke klarer å skrive mer. Sorry for ett rotete og rart innlegg men det var bare sykt...

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har sett Star Wars ett par ganger, jeg har sett Ringenes Herre, jeg har sett diverse andre filmer som topper IMDB, jeg har lest mange gode bøker, og sett diverse gode tv-programmer, men INGENTING har fått meg til å nærmest få hjertklapp, jeg har ett helt sykt kick nå. Er det flere som føler det slik? At dette var bortimot perfekt? Da tenker jeg først og fremst på denne ene episoden, som virker så utrolig bra laget! Har reagert på mye tidligere, men dette var bare genialt.

Bedre enn da jeg nesten gråt når han skulle bli henrettet, bedre enn all planleggingen, alt var bare så forbanna perfekt!

Lenke til kommentar

ot: hehe skal ikke se bort ifra at han gjør det ^^

 

først og fremst en sjukt bra episode, som vanlig. tenker litt før jeg setter meg ned "hmm orker jeg se hele episoden nå..?^o)" men etter å ha sett'n hver gang er jeg helt skjelven. er noe magisk med prison break spørru meg, spenning hele veien!

 

er nok sant som flere sier her, abruzzi, t-bag og brødrene er nok de som kommer til å bli med videre.. men hvem tror dere blir ofra når flyet kommer? (et fly jeg syns så ut som mye større enn et med 3 ekstra seter, var tross alt en learjet eller no)..

Lenke til kommentar

håper dem klarer å holde på spenningen i neste sesong. ikke tape seg slik som Lost.

sesong 1 har jo vært genial gjennom hele sesongen. serien har en stil over seg som er vanskelig å forklare.

 

men når det gjelder serier så er det mange eksempler på at sesong 2 topper sesong 1.

kan nevne Alias. sesong 2 der blir regnet for å være den beste, og det vil jeg uten tvil si meg enig i.

sesong 2 av Battlestar Galactica var også helt fantastisk.

 

tror vi har en spennende sesong 2 i vente.

 

glemmer nesten at dem ikke har vist sesongavslutningen ennå.

 

Klarer ikke vente til oktober, da starter sesong 3 av Battlestar Galactica. tipper dem som følger med på serien gleder seg.

den serien er så bra at jeg får en tåre i øyenkroken.

 

men dette ble vel litt OT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...