Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
D Dette er veldig bra TV! Håper Prison Break vinner mange priser for denne sesongen, det fortjener de. Både manusforfattere, regissører og skuespillere. Kan trekke ut Peter Stormare, Wenthworth Miller og Robert Knepper.

6071766[/snapback]

Der nevnte du akkurat dem skuespillerene jeg syntes gjør dem absolutt beste rollene i serien. Robert Knepper er RÅ på å spille sånn gjennomført, kvalm scumbag. Såntno' blir jeg imponert av.

*kommentarer om episoden i spoiler-tags*

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har akkurat sett ep 21 selv, og jeg må bare bryte sammen og tilstå at DENNE var en absolutt høydare i serien. Nå skal det også nevnes at Prison Break har hatt dem mest nervepirrende cliffhangerene jeg noensinne har sett i en TV-serie, så jeg var et øyeblikk redd for at vaieren skulle ryke, og episoden avslutte med at Lincoln kaster seg ned og rekker ut hånda til Michael i det han roper "MICHAEL" og vi ikke får se om han får tak i han eller ikke.

Huff... dette tegner til å bli en syk syk syyyk serieavslutning.

6072132[/snapback]

Huh? Hvilken release har du a?

Den jeg så nettopp fikk vi se at alle utenom tjukkasen kom seg over muren.

En grisespennende episode, sikker på jeg hadde en puls på 200 på slutten der ^^

Endret av Impetus90
Lenke til kommentar

Det blir interessant å se hvilken retning Fox velger å gå i etterpå. Sucre og C-Note er fremstilt som snille, misforståtte familiefedre, mens unggutten er en stakkers uheldig lommetyv. Teabag, derimot, er en massemordende pedofil. Jeg håper virkelig at serien fortsetter å holde seg uforutsigbar, ved at det ikke er Teabag som ryker, men heller en av dem vi liker.

Det moralske spørsmålet må man selvfølgelig stille; var det verdt å redde en uskyldig mann fra å bli drept hvis det betyr at Teabag er fri til å voldta og drepe unge gutter og jenter?

Lenke til kommentar
Så episoden nå. Men jeg lurer på hva Michael har planlagt for hva de skal gjøre nå? Har han noen plan for hvor de skal rømme? Skulle tro at det var med i planleggingen..

6072560[/snapback]

Hva tror du flyet er til? Første gang sto det jo en bil å ventet på dem utenfor fengselet, men har ikke hørt noe om det nå, har vi? :hmm:

Lenke til kommentar
D Dette er veldig bra TV! Håper Prison Break vinner mange priser for denne sesongen, det fortjener de. Både manusforfattere, regissører og skuespillere. Kan trekke ut Peter Stormare, Wenthworth Miller og Robert Knepper.

6071766[/snapback]

Der nevnte du akkurat dem skuespillerene jeg syntes gjør dem absolutt beste rollene i serien. Robert Knepper er RÅ på å spille sånn gjennomført, kvalm scumbag. Såntno' blir jeg imponert av.

*kommentarer om episoden i spoiler-tags*

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har akkurat sett ep 21 selv, og jeg må bare bryte sammen og tilstå at DENNE var en absolutt høydare i serien. Nå skal det også nevnes at Prison Break har hatt dem mest nervepirrende cliffhangerene jeg noensinne har sett i en TV-serie, så jeg var et øyeblikk redd for at vaieren skulle ryke, og episoden avslutte med at Lincoln kaster seg ned og rekker ut hånda til Michael i det han roper "MICHAEL" og vi ikke får se om han får tak i han eller ikke.

Huff... dette tegner til å bli en syk syk syyyk serieavslutning.

6072132[/snapback]

Huh? Hvilken release har du a?

Den jeg så nettopp fikk vi se at alle utenom tjukkasen kom seg over muren.

En grisespennende episode, sikker på jeg hadde en puls på 200 på slutten der ^^

6072441[/snapback]

Han sa at han var redd for at det skulle skje, ikke at det skjedde.

Angående rømming med fly eller bil:

Jeg tror ikke det er noen bil som venter på dem nå nei, bare flyet. Men vet Michael om at det bare er 3 plasser i flyet? Han virker jo som at han vil redde alle (de fleste hvertfall, ikke T-bag da selvfølgelig).

Lenke til kommentar

For ørtende gang, hvorfor spoilertags for dagens episode? De som ikke vil bli spoilet holder seg unna tråden. Det har jeg klart fint i hele dag.

Men vet Michael om at det bare er 3 plasser i flyet? Han virker jo som at han vil redde alle (de fleste hvertfall, ikke T-bag da selvfølgelig).

6072790[/snapback]

Nei, kun Abruzzi vet det blant rømlingene. For alt de andre vet, er han en frelst mann uten skumle hensikter ...

Lenke til kommentar
Det blir interessant å se hvilken retning Fox velger å gå i etterpå.

6072531[/snapback]

Neste sesong skal handle om "manhunt"

6073122[/snapback]

Det var ikke akkurat det jeg mente. Jeg tenkte mer på om de vil utfordre litt med moralske spørsmål (ved at Teabag overlever mens Sucre dør), eller om de tar den sikre ruten hvor de slemme dør og de snille overlever og slipper unna uten problemer.

Lenke til kommentar
er neste episode siste?

orker ikke å sjekke på nettet :p

6073166[/snapback]

jepp, siste i s1

6073194[/snapback]

Da burde man nesten ordne seg med å se den episoden på ett stort lerret eller noe, med godt anlegg. Samt popkorn og masse brus o.l. Så må vi vente helt til høsten.

Akk, akk :mad:

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Jeg tror det blir litt begge deler, tror desverre Sucre forsvinner som jeg sa lengre opp. Han er typen alle liker og ikke vil at skal forsvinne, så han forsvinner sikkert. Er jo heller ikke alle som trenger å dø da. Sikkert noen som blir tatt og bura inne igjen.

Lenke til kommentar

Han sa at han var redd for at det skulle skje, ikke at det skjedde.

Angående rømming med fly eller bil:

Jeg tror ikke det er noen bil som venter på dem nå nei, bare flyet. Men vet Michael om at det bare er 3 plasser i flyet? Han virker jo som at han vil redde alle (de fleste hvertfall, ikke T-bag da selvfølgelig).

6072790[/snapback]

Hva snakker du om? Han sa han ikke fikk se om Michael kom seg over muren eller ikke. I LOL releasen som jeg nettop så får vi se at Michael kommer seg over muren. See?

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

...så jeg var et øyeblikk redd for at vaieren skulle ryke, og episoden avslutte med at Lincoln kaster seg ned og rekker ut hånda til Michael i det han roper "MICHAEL" og vi ikke får se om han får tak i han eller ikke.

Det skrev han. Ser du? Han skrev at han var redd for at episoden skulle slutte, ikke at den gjorde det.

Lenke til kommentar

De kom seg nok lett over.

Frelsingen til Abruzzi går nok fort over, og t-bag er nok en av de første som går.

Han har 3 seter da, og vil vel uten tvil ta med michael(pga han har noe han trenger) og link, for at han skal være sammarbeidsvillig.

Gennialt å se hvordan hvertfall 2 av dem ikke hadde overlevt en natt til i fengselet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...