Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEg tror ikke T-Bag dør, tror han heller kommer til å gå etter pengene nå i stedet for familien. Hvertfall i første omgang. Tror det er mer sjanse for at Haywire eller han gutten forsvinner. Også en dårlig følelse av at Sucre kanskje kan være i fare. :(

Lenke til kommentar
Fy faen for en episode! Spennende gjennom hele episoden, nesten så jeg satt og rista! Gleder meg masse nå altså! Nå kommer de jo til å ha en del politifolk etter seg under flukten fra fengselet da.. :hmm: Kommer nesten garantert til å bli kamp om pengene også, var såpass mange som hørte det, så tror ikke det kommer til å bli noe deling av penga og et lite handshake der nei. :D

6070404[/snapback]

Har hørt rykter om at det er 3stk som dør. DB Cooper + 2 til? Og det blir vel uansett ikke plass til alle på flyet..

6071019[/snapback]

D.B. Cooper dør ja (vi ser ikke at han dør, men det er ganske sikkert at han gjør det), og Nick (han som hjelper Veronica med å prøve å frikjenne Lincoln) og faren til Nick. Han feite fyren blir tatt når de holdt på å flykte fordi vaieren de klatret over røk. Så da er det 8 stykker igjen tror jeg.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Det var nok garantert seksuell trakkasering det Mr. Boss Johnson aka. Avocado drev med på Tweener. Ikke rart sistnevnte gjorde det han gjorde. Heldigvis greide ikke Avocado og komme tilbake for sin hevn :)

Jeg tror siste episode kommer til og bli den beste, selv om kanskje denne var den beste allerede sendt. Mye kommer til å skje, ingen kan være trygge! Dette er veldig bra TV! Håper Prison Break vinner mange priser for denne sesongen, det fortjener de. Både manusforfattere, regissører og skuespillere. Kan trekke ut Peter Stormare, Wenthworth Miller og Robert Knepper.

Lenke til kommentar
D Dette er veldig bra TV! Håper Prison Break vinner mange priser for denne sesongen, det fortjener de. Både manusforfattere, regissører og skuespillere. Kan trekke ut Peter Stormare, Wenthworth Miller og Robert Knepper.

6071766[/snapback]

Der nevnte du akkurat dem skuespillerene jeg syntes gjør dem absolutt beste rollene i serien. Robert Knepper er RÅ på å spille sånn gjennomført, kvalm scumbag. Såntno' blir jeg imponert av.

*kommentarer om episoden i spoiler-tags*

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har akkurat sett ep 21 selv, og jeg må bare bryte sammen og tilstå at DENNE var en absolutt høydare i serien. Nå skal det også nevnes at Prison Break har hatt dem mest nervepirrende cliffhangerene jeg noensinne har sett i en TV-serie, så jeg var et øyeblikk redd for at vaieren skulle ryke, og episoden avslutte med at Lincoln kaster seg ned og rekker ut hånda til Michael i det han roper "MICHAEL" og vi ikke får se om han får tak i han eller ikke.

Huff... dette tegner til å bli en syk syk syyyk serieavslutning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...