Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

 

 

Hvorfor synes du det vil være dramatisk å kutte han hvis han bare har vært et komi innslag? Hvis han bare er det er det jo ikke så farlig å kutte han. Men har har vel ikke bare vært komi innslag. Han skaffet jo en fangevokterdrakt til Michael og han fortalte meldinger fra Michael til Sucre og motsatt når Michael var i psykiateravdelingen.

 

Hvorfor har vi dette i spoiler tags foresten, det er jo bare hva vi tror. Jeg tok det i spoiler tag fordi dere hadde det.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er glad jeg var ferdig på skolen tidlig i dag! :D

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Episoden var utrolig spennende. men det var så forferdelig da de to ble skutt :cry: var ikke det faren som skjøt? åffer gjorde han det? trodde han var snill jeg :(
Lenke til kommentar

Det var sykt spenende, særlig når de klatra over muren. Synd at Nick og faren døde og at D.B. Cooper også sansyneligvis dør og ikke kom seg ut.

librana: Det var ikke faren til Nick som skjøt, hvis det var det du mente. Faren til Nick ble skutt, men jeg er ikke sikker på hvem som skjøt

Lenke til kommentar

Fy faen for en episode! Spennende gjennom hele episoden, nesten så jeg satt og rista! Gleder meg masse nå altså! Nå kommer de jo til å ha en del politifolk etter seg under flukten fra fengselet da.. :hmm: Kommer nesten garantert til å bli kamp om pengene også, var såpass mange som hørte det, så tror ikke det kommer til å bli noe deling av penga og et lite handshake der nei. :D

Lenke til kommentar
librana: Det var ikke faren til Nick som skjøt, hvis det var det du mente. Faren til Nick ble skutt, men jeg er ikke sikker på hvem som skjøt

6070327[/snapback]

 

nei, jeg mente faren til lincoln og micheal. har sett på episode 19 igjen nå, og tror ikke det var han allikevel :p de lignet litt da :dontgetit:

Lenke til kommentar
Fy faen for en episode! Spennende gjennom hele episoden, nesten så jeg satt og rista! Gleder meg masse nå altså! Nå kommer de jo til å ha en del politifolk etter seg under flukten fra fengselet da.. :hmm: Kommer nesten garantert til å bli kamp om pengene også, var såpass mange som hørte det, så tror ikke det kommer til å bli noe deling av penga og et lite handshake der nei. :D

6070404[/snapback]

 

Har hørt rykter om at det er 3stk som dør. DB Cooper + 2 til? Og det blir vel uansett ikke plass til alle på flyet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...