Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Abruzzi har vel planer om at bare han, Michael og Lincoln skal komme seg bort med flyet. Det er egentlig litt synd, for jeg vil at Charles og Fernando skal komme seg ut også, og flyet drar vel neppe uten Abruzzi siden det er han som har bestillt det.

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ja, for jeg har hørt at neste sesong skal hete "Manhunt" og det krever jo at de klarer å rømme. Men uff, dette er altfor spennende.
Lenke til kommentar

Det kan vel egentlig bety at John bare har planer om å ha seg selv, Michael og hu dama ombord på flyet da, for så å stikke å finne han fyren, for deretter å rømme for real.. Men tviler fortsatt på at de kommer seg til flyet, kommer nok til å skje masse rart før det..

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

^ men han var jo på allerede ved muren på den traileren... Jaja, masse kan skje.

Edit: oops... :blush: ehem ja, spørsmålet var da "når går prison break i usa" og har vel fått det svart nå... :whistle:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Får vere den første, og sikkert einaste, som ikkje vart så begeistra over epsiode 20 eg då. Som så mange andre episoder er var den tidvis svært forutsigbar. Syns og slutten var skuffande. Hadde forventa ein litt meir orginal løysing frå Scofield. Men tiltross for eit nokre negative ting, er Prison Break framleis ein god serie.

eg regner med at dei fleste her inne har lastet ne samtlige episoder av Prison break, og hva er då visen med å kjøpe dei etterpå? for å se dei en gang til? :dongetit:

6048607[/snapback]

Det kan vere at nokon vil støtte dei som lager gode TV-seriar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...