Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må jo ha Abruzzi slik at flyet kan frakte dem bort, flyet hadde jo bare plass til par tre stykker, så det passer jo bra.

Og gammern hadde vel masse penger stashet unna, eller var dette bare tull igjen? Syntes det var litt mye frem og tilbaek jeg.

Lenke til kommentar

Jeg håper at noe uventet skjer slik at de må endre planene og bruke et annet transportmiddel. Michael og Linc skal jo selvsagt få plass, men jeg vil at Charles, Sucre og Irak-fyren (glemte navnet hans) også skal få plass. Ellers ser det ut som Abruzzi kommer til å blackmaile Mike ved å true å drepe Veronica, for å få informasjon om denne Fibonacci.

[EDIT]

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
Hvor lang pause kommer de til å ha? (Hvis de i det hele tatt skal ha en pause.)

6029903[/snapback]

Jeg tror(håper :cry: ) at det ikke skal være pause. det hadde i såfall vært utrolig dårlig.

6029998[/snapback]

Jeg tipper at Prison Break tar sommerferie, slik som de fleste andre serier. Så derfor begynner trolig sesong 2 rundt september.
Lenke til kommentar

Dette er ikke til å holde ut. Så bra serie har nok ikke blitt lagd siden X-Files.

Det jeg tror skjer er at Pope går med på Scofields plan, også begynner alle å flukte, men så finner noen Pope der Michael har gjemt han (etter han ble ferdig med han). Deretter så må de løpe for harde livet siden Pope sender alle gutta sine etter dem, med Bellick i ledelsen <3

Lenke til kommentar
Dette er ikke til å holde ut. Så bra serie har nok ikke blitt lagd siden X-Files.

Det jeg tror skjer er at Pope går med på Scofields plan, også begynner alle å flukte, men så finner noen Pope der Michael har gjemt han (etter han ble ferdig med han). Deretter så må de løpe for harde livet siden Pope sender alle gutta sine etter dem, med Bellick i ledelsen <3

6030096[/snapback]

..for Bellick er jo sikkert blid som en sol..

Lenke til kommentar
Jeg gjentar spørsmålet mitt, jeg: Vet noen hvorfor Bellick var så tilbakestående da han snakket med Sarah i den episoden der de fortalte om fortiden til folka?

:)

6030120[/snapback]

Read my lips: Forelsket! :love:

Tok den med en gang. Trodde det var veldig obvious jeg..

Lenke til kommentar

Tenk om de stikker av i et fly som styrter på en øde øy, der det skjer mystiske ting :p

angrer på at jeg begynte å se serien før den var ferdig, går å tenker på neste episode hele tiden. er så lenge til :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...