Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her, men jeg håper virkelig han klarer seg. Charles er jo virkelig en av de som bør få komme seg ut.

Angående Pope og Scofield, så er nok vår venn ganske så desperat nå. Planen var jo å komme seg ut uten at noen merket det før etter en stund eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Ja dette går garantert ikke nå.

Flukten må skje "The Rough Way". Blir spennende å se hva som skjer videre med Bellick og. Håper han ikke dør, selv om han egentlig er en stor jackass, så er karakteren for kul.

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
eg bare sier WTF for en avslutning av episode 20.

6029350[/snapback]

Enig, digget musikken mot slutten der.

6029368[/snapback]

tenkte mer på dei siste 10 sekundene eg. når scofield truer fengselsjefen.

6029384[/snapback]

Ja, jeg sa ikke at det ikke var fett, jeg var bare enig med deg, og la til at musikken de siste 5 minuttene passet skikkelig godt.
Lenke til kommentar
Enig, digget musikken mot slutten der.

Du er ikke alene. Musikken var genial. :)

Jeg tror ikke at Bellick dør. Hadde skjebnen vært slik for hans karakter, hadde han vel allerede vært dø. Jeg tror at han kommer til å ta saken svært personlig.

Edit: Vet noen hvorfor Bellick var så tilbakestående da han snakket med Sarah i den episoden der de fortalte om fortiden til folka?

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
Jeg frykter at Charles ikke kommer til å overleve flukten. Det var veldig trist å se ham da han byttet bandasje. Jeg lurer på hva som skjer med Pope og Mike til neste episode. Pope er jo en god mann. Synes synd på ham. :/

6028900[/snapback]

Jeg heier på Charles av de andre fangene som er med på rømmen. T-Bag og de andre (utenom brødrene) kan vel ryke en og en under selve "escapen", bare Linc, Mike og Charles klarer å komme seg vekk.

Jeg tviler sterkt på at noe kommer til å skje med Pope, da dette vil ødelegge litt av imaget til Michael. Hvis han ikke er good guy, vil han ikke ha publikum bak seg. Kniven er nok en tom trussel, som Pope forhåpentligvis faller for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...