Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er sjanse for litt blod enda, i og med at han SKAL vite hvor han duden er, han advokaten til Burows er jo mafian og de skal bruke eks kona til burows som pressmiddel, tror dere Michael vil si hvor han er?

 

Og viss dere så utrykket til Peter når han farga stoppa T-Bag så tror jeg nok det blir blod :D

Lenke til kommentar
Med en gang han tystet til Bellic tenkte jeg at det hele er planlagt fra Scofield sin side. Men nå som jeg tenker meg litt om vil det være veldig skuffendes, ettersom slik "prøve å lure seeren" taktikk har blitt brukt endel i denne serien. Håper de ryker skikkelig på dette her.

 

Knall at Petter Stormare er tilbake.  :thumbup:

5987336[/snapback]

 

Planen om å rømme hadde vel mest sansynligvis også blitt avslørt av hun doktor dama. Da hun har sine mistanker spessielt etter at hun nå har fått bekreftet om at det var dama til Michael Scofield som stjal nøkklene henens og at Scofield har noe på lur.

 

Så jeg tror det hele var planlagt av Scofield om at han yoas fyren skulle tyste til Bellick. ;) Tror heller at Scofield har noe annet på lur.

 

Uansett er det en ting jeg stusser over og det er hvorfor er etternavnene forskjellige til Lincoln og Michael ? :hmm:

Lenke til kommentar
Med en gang han tystet til Bellic tenkte jeg at det hele er planlagt fra Scofield sin side. Men nå som jeg tenker meg litt om vil det være veldig skuffendes, ettersom slik "prøve å lure seeren" taktikk har blitt brukt endel i denne serien. Håper de ryker skikkelig på dette her.

 

Knall at Petter Stormare er tilbake.  :thumbup:

5987336[/snapback]

 

Planen om å rømme hadde vel mest sansynligvis også blitt avslørt av hun doktor dama. Da hun har sine mistanker spessielt etter at hun nå har fått bekreftet om at det var dama til Michael Scofield som stjal nøkklene henens og at Scofield har noe på lur.

 

Så jeg tror det hele var planlagt av Scofield om at han yoas fyren skulle tyste til Bellick. ;) Tror heller at Scofield har noe annet på lur.

 

Uansett er det en ting jeg stusser over og det er hvorfor er etternavnene forskjellige til Lincoln og Michael ? :hmm:

5991814[/snapback]

 

Kanskje på grunn av at de bodde hos forskjellige fosterfamilier? Nå vet jeg ikke om det er normalt å ta etternavnet til til fosterforeldrene. Ellers kan det jo være at Micheal har tatt navnet Scofield for å hindre mistanke om at han er broren til Burrows. Noe som kanskje var viktig å skjule i begynnelsen, slik at han fikk sone i det samme fengselet? :hmm:

 

Lurer på om karakteren spilt av Anthony John Denison heter Scofield eller Burrows til etternavn. Dvs. han som var Man - Viewing Room i episoden "By the Skin and the Teeth"

 

Men det kan jo ha noe med at på grunn av at han stakk fra Michael og Lincoln og kona, så gikk moren og Michael tilbake til moren sitt "pikenavn". Men Lincoln var så stor, og ville la være å bytte navn siden han var blitt vant med Burrows etternavnet.

 

Men jeg haqr også lurt litt på hva grunnen til at de har ulike etternavn er.

Lenke til kommentar

Uansett er det en ting jeg stusser over og det er hvorfor er etternavnene forskjellige til Lincoln og Michael ? :hmm:

5991814[/snapback]

 

Lincoln har navnet til faren sin og Michael har navnet til moren sin, det blir nevnt i den episoden der fengselsdirektøren får vite at de er brødre.

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Ingen som skal drepe T-Bag her, han er jo den mest geniale karakteren i hele serien.  :nei:

5997542[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig!

6000458[/snapback]

 

syns det var fett når han måtte få tak i den røde trusa. første gang man så han måtte gjøre noe han ikke hadde lyst til. morsomt uttrykk han hadde ik ansiktet.

skjønner jeg forsåvidt^^

 

fett korttriks han kunne, skulle ønske jeg kunne det.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Ingen som skal drepe T-Bag her, han er jo den mest geniale karakteren i hele serien.  :nei:

5997542[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig!

6000458[/snapback]

Kan bli irritert på den klysa der ja. Håper han blir skutt eller noe under flukten :devil: .

6000788[/snapback]

 

håper han ikke overlever flukte. at han enten blir etterlatt i fengselet (hadde vært det beste), eller drept under flukten.

tenker på den familien og barna han har tenkt å hevne seg på.

"don't think I've forgotten how you front lawn looks like"

Lenke til kommentar
Når kommer episode 20 ut? *gleder meg*

5960841[/snapback]

Natt til tirsdag om en og en halv uke. Natt til førstkommende tirsdag kommer 19 (som "ekte" og ikke screener)

 

Trenger noen klarheter her nå:

 

- Hvor mange episodene som ligger på nettet er riktige?

Snakker da om episode 17 og utover..

5960937[/snapback]

Episode 18 har kommet ut som "ekte". 19 har kommet som screener.

5960946[/snapback]

 

Et lite offtopicspørsmål: hva er screnner? Og Ts og alt det er`? :blush:

6002167[/snapback]

 

DVD Screener er en versjon / utgave som blir sendt feks til folk som skal bedømme ting for oscar osv, de blir også sendt til butikker som viser filmene på tver før den er ute på dvd.. kvaliteten er som oftest lik dvd.

 

TS er telesync, det er en versjon som er filmet med et kvalitetskamera og lyd direkte fra kilden.

 

TC er telecine og er tatt opp direkte fra filmrullen.

Lenke til kommentar
Når kommer episode 20 ut? *gleder meg*

5960841[/snapback]

Natt til tirsdag om en og en halv uke. Natt til førstkommende tirsdag kommer 19 (som "ekte" og ikke screener)

 

Trenger noen klarheter her nå:

 

- Hvor mange episodene som ligger på nettet er riktige?

Snakker da om episode 17 og utover..

5960937[/snapback]

Episode 18 har kommet ut som "ekte". 19 har kommet som screener.

5960946[/snapback]

 

Et lite offtopicspørsmål: hva er screnner? Og Ts og alt det er`? :blush:

6002167[/snapback]

 

DVD Screener er en versjon / utgave som blir sendt feks til folk som skal bedømme ting for oscar osv, de blir også sendt til butikker som viser filmene på tver før den er ute på dvd.. kvaliteten er som oftest lik dvd.

 

TS er telesync, det er en versjon som er filmet med et kvalitetskamera og lyd direkte fra kilden.

 

TC er telecine og er tatt opp direkte fra filmrullen.

6002187[/snapback]

 

en screener innholder ofte en teller og vannmerke, men noen ganger er man heldig og finner en uten det.

 

er som regel verdt å vente på "the real deal"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...