Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Når kommer episode 20 ut? *gleder meg*

5960841[/snapback]

Natt til tirsdag om en og en halv uke. Natt til førstkommende tirsdag kommer 19 (som "ekte" og ikke screener)

Trenger noen klarheter her nå:

- Hvor mange episodene som ligger på nettet er riktige?

Snakker da om episode 17 og utover..

5960937[/snapback]

Episode 18 har kommet ut som "ekte". 19 har kommet som screener.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte å se på på onsdag, og nå har jeg sett på alle episodene (Har vært syk et par dager :D ). Lurer veldig på hva denne sesongen ender med.

Håper virkelig ikke de strekker denne rømningen utover 5 sesonger. For det første, så kan det ikke være mulig uten å miste (mange) seere, og for det andre, så er de jo såpass nære en endelse på historien nå i episode 19.

Btw, hva tror dere om de kommer til å henrette Burrows? De kunne jo gjort det for å unngå det åpenlyse, men jeg, og sikkert flertallet liker vel at helten overlever :p . Dersom han henrettes åpner det vel for enda mer utdragning av selve rømningen =\.

Lenke til kommentar

Jeg blir så sint på disse produsentene. De lager en knallbra serie og de får utrolig mange sére. Hvorfor i helvette må de da strekke serien så helvettes lang?

Prison Break skulle vært fra episode 1 - 22 elns. Ikke flere sesonger. :hrm:

Nei, de har fortsatt litt å lære.

Men, jeg sier ikke at Prison Break har gått for langt ennå, men jeg syns de drøyer litt for mye i noen episoder. Syns de skal begynne å runne av snart nå. :)

Lenke til kommentar

Tråden holder på å død ut, så :

eps 19

Faen til forbanna jeg blei på han dere ungdomen som sladra til Bellick. Hvordan skal Scofield komme seg ut nå?. I tillegg skifta dei lås på døra til doktoren,Og Lincon har 24 timer isolering.

Endret av brd
Lenke til kommentar

Man trenger vel ikke spoiler på ep. 19? Den kom jo ut i natt.

Leste tidligere i tråden at noen trodde scofield ba han gutten om å gjøre det. Jeg vet ikke hva jeg skal tro, men i denne episoden gikk jo alt galt. Skjønner ikke hvordan han skal komme seg unna alt sammen.

Lenke til kommentar

Scofield visste helt klart at gutten ikke var til å stole på. Han vet gutten bare vil mele sin egen kake og ikke være med å hold kjeft om noe uansett hvor bra gutten er til å si "I promise!". Scofield skal jo uansett ikke bruke den rømningsveien. Følg med da. Han har en annen plan. Vet det er forgjeves alt arbeidet de gjorde med hullet, men denne serien prøver å være realistisk på den måten at i virkelige livet så går som regel alt mulig galt og man må krisemaksimere. Lincoln ville heller bli tatt tilbake til fengslet siden han visste det ikke var mulig å unnslippe med alle politibilene rundt. Dette var hans eneste måte å overleve på. Klart Pope tror han hadde planlagt dette, men Pope vil nok få andre opplysninger etterhvert. Pope er ikke en dum person, men vi kan alle være dumme når vi sitter med for få opplysninger om en ting.

Scofield undervurderte Sarah litt, siden han trodde han kunne få damen på utsiden til å stjele nøkler for ham. Nå som Sarah har fått greie på det og slapp inn låssmeden så fortalte hun samtidig Scofield hvor skapet skulle stå. Enten må Scofield fortelle Sarah planene sine ellers så kan han ikke regne med mer hjelp fra den kanten. Det kommer helt ann på hvor mye Sarah elsker Scofield. Om hun er villig til å gjøre ulovligheter for å hjelpe ham.

Re: dobbelposter. Serveren er vel kjempetreg i dag som vanlig. Tror de sliter litt med kapasiteten for tiden. Når de har et så populært forum så må de ha hardware som kan takle det også.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt rykter om 5 sesonger.

At de ikke skal bruke den rømningsveien med det hullet er greit nok, men hva kan de tjene på at Bellic opptager det. De må jo tjene noe på det hvis det var meningen at Tweener skulle si det til Bellic. Eneste jeg kan tenke meg er det ErlendRU sa.

Lenke til kommentar

Med en gang han tystet til Bellic tenkte jeg at det hele er planlagt fra Scofield sin side. Men nå som jeg tenker meg litt om vil det være veldig skuffendes, ettersom slik "prøve å lure seeren" taktikk har blitt brukt endel i denne serien. Håper de ryker skikkelig på dette her.

Knall at Petter Stormare er tilbake. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...