Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

episode 19

Hvordan skal dette ende? Hoho dette begynner å bli fryktelig spennende! Han wannabe-gangster fyren (nei jeg husker ikke navnet hans:p) skal jo alltid avsløre alt mulig til Bellick, blir så frustrert! Samtidig skaper det jo enormt mye spenning da :)

Så at en over skrev at Burrows ble reddet av faren fra agenten.. Det var vel heller politiet som kom og tok han foran snuta på agenten.. Burrows sa jo til faren at han bare skulle dra uten han..

Forholdet mellom advokaten og abruzzi blir spennende å følge med på :)

Endret av vegard_S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vegard_S:

Det jeg mente var at faren kom og redda han etter han hadde kræsja med fangebilen. Han redda jo tross alt Burrows fra å bli kvalt ;) .

EDIT:Fiksa quote.

5948213[/snapback]

hehe å ja, selvfølgelig:P min feil, hukommelsessvikt et par min der tror jeg :D

Lenke til kommentar
Har sett  noen ep ( til ep 4 eller noe ) nå, og  jeg er lite inponert, jeg blir ikke fenget av serien og jeg føler ikke noe spessielt med, for å si det slik, heller Lost eller Macgyver

5945049[/snapback]

Jeg kan gi deg et råd: Gi prison break en sjanse, og du vil elske det! Det er kanskje ikke så moro i starten men det blir bare bedre. Hvis du etter å ha gitt det en sjanse fortsatt ikke liker det, da vil jeg gjerne få høre en ekstremt god begrunnelse! (selvfølgelig forutsatt at du kan få med deg det tapte *kremt* laste ned *kremt*)

de har visst planene klare for 5 sesonger. mange som har slutta å se på både lost og prison break fordi de har røpa antall sesonger(kanskje ikke formelt bekrefta det, rykteflom hvem vet?)..

5947705[/snapback]

Nick Santora vet, se nederst her

Så on topic:

Jeg mener at episode 18 var den beste hittil. Blir ikke bedre enn når ting bare klaffer og du ikke makter å tørke av deg fliret. :p I denne episoden (og 19 for så vidt) fikk vi se at det ikke bare er Michael som har litt mellom øra, men også de andre på laget! (viser til det geniale pokerspillet og måten de fikk han C.o.'en av banen)

Ellers må jeg bare si at T-bag minner meg mer og mer om Sawyer med alle sine überfete sitater.

Eks: *C-note kommer mørbanket tilbake etter forsøket på å skaffe penger* T-bag - "Looks like the bank of Africa wasn't allowing any withdrawals." :tease:

Edit: Småplukk

Endret av Kubrick
Lenke til kommentar
5 sesonger!?

Jeg blir så irritert. Enda en serie jeg ikke orker å følge med på mer. Serien er bra den,  men vente i 5 sesonger på at dem skal klare å bryte ut av fengslet, neppe..

5952027[/snapback]

Da vet vi det.. Takk for informasjonen.

Og de skal ikke bruke 5 sesonger på å bryte ut..

Lenke til kommentar

Men hva er det alle sesongene skal inneholde da? Serien heter Prison Break, og det er vel en grunn til det :hmm: Slik det ligger an nå så trenger de maks 2 sesonger for å bryte ut, og så kan det være greit med noen ep. (en sesong..?) etterpå :roll:

Slik jeg ser det....

Og nei, har ikke sett på den linken.. :p

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
5 sesonger!?

Jeg blir så irritert. Enda en serie jeg ikke orker å følge med på mer. Serien er bra den,  men vente i 5 sesonger på at dem skal klare å bryte ut av fengslet, neppe..

5952027[/snapback]

Ble muligens litt uklart i linken min, se her dere som er så opptatt av antall sesonger. Håper det er flere enn meg som begynner å bli lei av å høre de samme spørsmålene/kommentarene om og om igjen.

(ikke ment personlig, men som et innspill i diskusjonen.)

Edit: bytta du til dere

Endret av Kubrick
Lenke til kommentar
5 sesonger!?

5952027[/snapback]

Ble muligens litt uklart i linken min, se her dere som er så opptatt av antall sesonger. Håper det er flere enn meg som begynner å bli lei av å høre de samme spørsmålene/kommentarene om og om igjen.

(ikke ment personlig, men som et innspill til alle som trenger det.)

Edit: bytta du til dere

5952103[/snapback]

Det kom da ikke no nytt i den tråden, og hvem har gjort deg til forumnazi som kan påtvinge andre i tråden regler.

Overskrift er; "Prison Break-tråden _med_ spoilers!" ikke "Kubricks tråd om PB, Kubricks regler må følges" :cool:

Lenke til kommentar
Det kom da ikke no nytt i den tråden, og hvem har gjort deg til forumnazi som kan påtvinge andre i tråden regler.

Overskrift er; "Prison Break-tråden _med_ spoilers!" ikke "Kubricks tråd om PB, Kubricks regler må følges"    :cool:

5952338[/snapback]

Det var ikke et forsøk på irettesette noen, jeg sier bare min mening. Dette er tross alt diskusjon.no, det er ikke nødvendig å rakke ned på hverandre ved den minste lille uenighet...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...