Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Angående ep 18 var det deilig at de fikk han ene fengselsvakten ut hvertfall. Ellers var det ikke mye å glede seg over. Hva kommer til å skje med de to advokatene. Spesielt med han mannlige som kan ødelegge alt.

Angående ep19

Goset meg veldig når faren til Burrows kom og reddet han i siste liten fra den slemme agenten. Vi fikk jo endel forklaringer fra faren også. Vet hvertfall at det er to grunner til å ta livet av Burrows. Dette gjør jo at historien egentlig kan bli ganske omfattende og spennende. Og hva i all verden skal skje med fangene når de oppdager det hullet?:S Kan nesten ikke vente på ep 20. Men to uker til som noen sa her :( .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett  noen ep ( til ep 4 eller noe ) nå, og  jeg er lite inponert, jeg blir ikke fenget av serien og jeg føler ikke noe spessielt med, for å si det slik, heller Lost eller Macgyver

5945049[/snapback]

:ermm:

Syntes det var bra helt fra starten av! Synes denne serien er på høyde med 24, mye bedre enn LOST!

Lenke til kommentar
kødder du? hvis ikke er du den eneste jeg har hørt som ikke synes PB er bra :p

5945070[/snapback]

Jaja, jeg kommer nok til å se resten, men er liksom ikke noe spesielt for meg...

Men det er min smak, ja det er en bra serie, men skiller seg ikke noe spesielt ut

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt problemet, folk som har sett ep18 har jo lastet ned 19 også. Skjønner ikke helt hvem som ikke gjør det..

Vet ikke om dette er fra 18 eller 19, husker ikke. Står i spoilertags sånn at jeg slipper klaging.

Uansett, utrolig bra episode. Lurer på hva han gjør med nøkkelen ettersom de nå skifter lås

Lenke til kommentar

Det må nevnes at screenerne er av ypperste kvalitet. Når er dem ikke det egentlig.. Dere tenker vel på telesync elns.

Ser noen har episode 19, den er vel ikke kommet som screener enda.. Er vel noen som har skrevet feil navn på den, er episode 18-"the key", eller?

Lenke til kommentar

Episode 18 er "Bluff". The Key er vel episode 19.

Av ypperste kvalitet? Vel, jeg har selv sett to screenere, og det var mer enn nok, for de var ikke av det jeg vil kalle ypperste kvalitet. Syncen var grei, men lydkvaliteten var dårlig, og bildekvaliteten var heller ikke noe å skryte av.

Lenke til kommentar
Oh my god.

Episode 18

Mektig cliffhanger på slutten da.

Må si jeg gliste som aldri før når Geary fikk fyken og bærte sakene sine ut

5942066[/snapback]

Haha. Jeg og. Morsomt, men kunne blitt utnyttet enda mer av produsentene. Hadde vært enda mer morsomt vis det hadde vært Capt. Bellick istedet for Geary, men da hadde jo kanskje den tøffeste typa gått bort for godt :p

Lenke til kommentar
Oh my god.

Episode 18

5942066[/snapback]

Haha. Jeg og. Morsomt, men kunne blitt utnyttet enda mer av produsentene. Hadde vært enda mer morsomt vis det hadde vært Capt. Bellick istedet for Geary, men da hadde jo kanskje den tøffeste typa gått bort for godt :p

5946555[/snapback]

Men jeg føler han har mer i historien å gjøre. Han har jo noe veldig imot Burrows og de andre i fensglene.

Lenke til kommentar
Oh my god.

Episode 18

5942066[/snapback]

5946555[/snapback]

Men jeg føler han har mer i historien å gjøre. Han har jo noe veldig imot Burrows og de andre i fensglene.

5946684[/snapback]

Ja, eller han morer seg over å være et totalt rasshøl mot dem. I de siste episodene har han kommet med mange bra kommentarer da P.I. crewet har drevet og "fikset" opp det rommet. Ler like godt hver gang jeg når han drar de vitsene sine :!:

Lenke til kommentar
kan ikke si at episode 18 (som egentlig er 19 - the key) er en dårlig screener, den var bedre enn de tidligere screenerne..

5946691[/snapback]

Kvifor skrive "episode 18 (som egentlig er 19 - the key)? Kvifor ikkje skrive episode 19 med ein gong? Det er jo episode 19 det er.

Eg veit ikkje heilt kva eg skal tru om Tweener og det Michael fortalde han. Tidlegare i episoda såg det ut som Michael oppriktig brydde seg om kva som skjedde med Tweener, og difor ville det kanskje vere naturleg å ville hjelpe han. Tweener verkar jo som ein reddhare som berre er ute etter å redde seg sjølv, så at han er i stand til å avsløre alt er eg ikkje i tvil om.

Uansett ser eg ikkje kva godt det ville gjere Michael & co om han ba Tweener avsløre alt til Bellick.

Lenke til kommentar
Her var det mange spoilers, tørr ikke lese mer. Beklager vist sprøsmålet har blitt stilt før men er det sagt noe om hvor mange sesonger det blir av PB?

5947696[/snapback]

de har visst planene klare for 5 sesonger. mange som har slutta å se på både lost og prison break fordi de har røpa antall sesonger(kanskje ikke formelt bekrefta det, rykteflom hvem vet?)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...