Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!


Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275


Anbefalte innlegg

TheWiz: Trodde vi kom til enighet om at det er greit å spoile så lenge episoden har vært sendt på amerikansk tv. Dette er episoder som har lekket, og enda ikke sendt. Skal alle som ikke vil se en crappy screener måtte vente til episode 18 er sendt for å kunne lese tråden uten å bli spoilet, er det det du vil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oisann ja, så at e18 ble lagt ut på en RSS-feed jeg abonnerer på i µTorrent. Vet ikke helt om jeg har lyst å se den. Får sjekke ut kvaliteten.

 

EDIT: Snufs, finner ikke e17

 

Litt OT, men hvordan fungerer RSS-feed? Noen som kunne forklart hvordan man gjorde det? :blush:

Endret av Magnusha
Lenke til kommentar
TheWiz: Trodde vi kom til enighet om at det er greit å spoile så lenge episoden har vært sendt på amerikansk tv. Dette er episoder som har lekket, og enda ikke sendt. Skal alle som ikke vil se en crappy screener måtte vente til episode 18 er sendt for å kunne lese tråden uten å bli spoilet, er det det du vil?

5874858[/snapback]

Ja, det var det jeg skulle frem til jeg også.

spoiler-tags inntil amerikansk sendetid. Etter det kan gjerne tags fjernes, slik at tråden blir litt mer lesbar.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått må du nesten gå gjennom en liten "opplæringsperiode" der du venter på nye releases og legge de til da. Før det vil de ikke komme opp. Så etter en uke skal du vel ideelt sett ha fått med deg de fleste feriefilmene til bestemor som kommer ut en gang i uken :)

Endret av PT
Lenke til kommentar

mange som påstår at de har sett den (les: episode 17) , men jeg har vanskelig for å tro at to episoder har leaka.. har selv 18, men hakke sett den.. lasta den ned for å slippe det ved et senere tidspunkt :) til dere som snakker om kvaliteten på 18; den er LANGT bedre enn kvaliteten på episode 16 leak'n..

Endret av vegard_S
Lenke til kommentar
prison break episode 18 som det sies skal ha lekket ut er ikkje episode 18, det er noe helt annet, den er bare på 176MB og alle andre episodene er på 360MB... sier det ikkje seg selv at dette ikkje er ekte vare? :p

5882596[/snapback]

 

dette er vel så feil som det kan bli. episoden er på 350mb ca hos meg.. dessuten; jeg lastet ned lost episode fra sesong 2 som bare var 138mb en gang.. det var perfekt kvalitet, kanskje den beste jeg har lasta ned ever, rent kvalitetsmessig. ergo; jeg tviler på at størrelsen har noe med saken å gjøre, men jeg vil ikke åpne den og sjekke pga den skal sees på mandag :p

Endret av vegard_S
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sett noen episoder siden episode 14, så jeg aner ikke hva som står i tråden for øyeblikket, men over til det jeg lurer på. Hvorfor finner jeg ikke episode 17, selv ombåde 16 og 18 ligger "der" ? Send svar på PM siden jeg ikke tør lese noe i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...