Gå til innhold

Prison Break-tråden _med_ spoilers!

Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

607 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 1? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      10
    • Terningkast 3 - Middels
      10
    • Terningkast 4 - God
      72
    • Terningkast 5 - Genial
      222
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      275

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NEI! Viss de drar den ut på samme måte som nå så er det helt greit... Syns serien er genial nå og jeg :)

5854821[/snapback]

Nå er serien kjempebra, men hvordan vil den bli i 5. sesong? Blir dommen til Lincoln utsatt og utsatt i det uendelige?

5854951[/snapback]

Det kan vi ikke vite, men så langt har ikke kvaliteten på programmet gått annet enn opp, så jeg ser ingen grunn til å klage. Lost ble dårligere og dårligere, det var jo klart, men hvis PB klarer å holde nivået oppe, ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar

Må si at jeg likte ep17 av lost, spenningen gikk en del opp i mine øyne.

Men for tiden så er Prison Break å foretrekke, må si at episode 16 var grusomt bra, men man ser også at slike episoder kan gjøre at PB kan gå samme veien som lost, da spenningskurven vil dette ganske drastisk. Slike forklarende retrospektive episoder er viktig for historien, men de kan også bli for utdypende og kjedlige i lengden.

Det er såfall intrykket jeg sitter med, at PB kanskje går samme veien som lost.

Lenke til kommentar
Nå har ikke PB vært i to sesonger ennå heller da. Det var jo først i andre sesong spenningskurven i LOST pekte :thumbdown: .

5854988[/snapback]

Syns det er nå det begynner å bli braj eg da men... :innocent:

Men vi får se gutter(og jenter), eneste måten å finne ut på om det blir bra er vell å vente å se :dribble:

Lenke til kommentar
Ifølge intervjuet med Peter Stormare (som spiller John Abruzzi) som gikk på torsdag, var planen til produsenten at de brøt ut i slutten av 1 sesong og at vi følger dem på utsiden i sesong 2.

5855763[/snapback]

Ditto!

5855809[/snapback]

At det var? Du mener også at Stormare sa det? :p

Endret av Goz
Lenke til kommentar
Ifølge intervjuet med Peter Stormare (som spiller John Abruzzi) som gikk på torsdag, var planen til produsenten at de brøt ut i slutten av 1 sesong og at vi følger dem på utsiden i sesong 2.

5855763[/snapback]

Ditto!

5855809[/snapback]

At det var? Du mener også at Stormare sa det? :p

5859586[/snapback]

Mente sikkert at han mente det også. Han er sikkert enig med det som ble skrevet. Er egentlig jeg og. Bare det ikke blir flere enn 2 sesonger så.

Lenke til kommentar

Hva var det med lappen Michael fikk av han typen på den baren?

Og graven han startet å grave opp?

Edit: Og visepresidenten sa noe sånt som at broren måtte betale for sin tabbe (mistake) da de skulle kjøpe huset som broren ble gjemt bort i. Vi vet ikke noe om den tabben enda?

Endret av flymicro
Lenke til kommentar

Kjedelig episode ja..

Men altså.. Var det ikke snakk om at han cellekameraten til Scofield hadde sitti inne i 2-3 år elns da? Eller er det sånn at alle sammen er ganske ferske i fengselet? Virker hvertfall ut fra denne episoden at det ikke varte over et veldig stort tidsrom. :hmm:

Lenke til kommentar

Nå kom jeg på en ting!

Grunnen til at Terrence Steadman hadde gebiss er sannsynligvis at de opererte ut de ekte tennene hans for å plassere dem i "graven hans", så det skulle stemme da den ble gravd opp.

Endret av flymicro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...